solin

09.07.2007., ponedjeljak


DUHOVNI ZAPIS BLAŽENE MARIJE PROPETOG ISUSA PETKOVIĆ
Sve je za tebe, Bože moj!
7.prosinca 1955. godine

Gospodine, moja osjetila zamiru, ne vidim i ne čujem tvoju slatku prisutnost, ni tvoj moćan glas. Gdje si se sakrio, Sunce života moga? Ti vidiš, Isuse moj, kad se sakrije sunce nastaje noć, studen. I ja sam u tami ostavljena. Ali ja sam pripravna trpjeti. Ako je zbog mojih grijeha, oprosti mi, oprosti mi i ne gledaj na moje grijehe već ih po svom milosrđu i radi svoje prolivene presvete krvi oprosti i oživi me.
Vrati mi svoju milost radi milosrđa svoga i boli Majke svoje. Vidiš kako je ona plakala kad te je izgubila za tri dana i opet kad te je plačući zagrlila.
O Majko Isusa moga, moli za mene da mi Gospodin povrati svoju milost i oprosti moje grijehe. Sveta, bolna Majko, moli za mene grješnicu sada i na času smrti moje. Amen.
Isuse, Spasitelju moj, oprosti, preobrati me, spasi me! Radi svoje muke i smrti za mene i za grješnike.
Vječni, predobri Oče moj, prikazujem ti predragocjenu krv tvoga ljubljenog Sina, njegove boli i presvete rane u naknadu za svoje grijehe i za oproštenje grijeha svojih.
Oče moj, u ruke tvoje izručam duh svoj i cijelu ovu tvoju Družbu. Sve je za tebe, Bože moj.

- 16:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>