solin

05.05.2006., petak


Zaboravljivi profesor

-Profesore, kad ste primjetili da ste izgubili kišobran?
-Kad je prestala padati kiša. Htio sam ga zatvoriti.


U videoteci

-Možete li mi preporučiti neki dobar krimić? Htio bih da bude napet do samoga kraja.
-Evo, uzmite ovaj. Sigurno će vam se svidjeti. Tek u posljednjoj minuti se sazna da je ubojica poštarova žena.


Suze

Uoči izricanja kazne, optuženik se rasplakao, pa roneći suze kaže sucu:
-Časni suče, ja nikada do sada nisam bio osuđivan.
-Nemojte se zbog toga žalostiti, sad ćemo odmah to ispraviti.


Filozofija života

-Gospođice draga, za mene je život neprestano penjanje i spuštanje.
-Krasna misao. Vi ste filozof?
-Neee! Ja sam liftboj.


Ne isplati se

Dijete od Bračanina progutalo kovanicu od pet kuna.
-Moramo pozvat doktora!-kaže žena.
-Ne isplati se. Spasit će iz malog pet kuna, a naplatiti pedeset.-Bračanin će.

- 11:27 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>