<body> Doživotna dozvola za sreću... - Ljubav od koje gubimo razum.. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
dizajn : patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

just me...

Image Hosting by Picoodle.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
DOMICA
HANA
LEA
GALA
MOJA IVA I DIANA
ČIPČIĆ
SCHUHA
PIXY
LUDI SVIJET..I JA..
VALENTINA
KRISTINA

moj msn:
martinamarasovic@hotmail.com

SLUŠAM:
-rock
-alternative
-trance
-soul
-i cajke


Doživotna dozvola za sreću...
nedjelja, 28.10.2007.


eto mene,napokon

uglavnom da prijeđem na stvar

SAMO DA IMAM DEČKA,SAMO DA PROĐEM S PET NULA,
SAMO DA USPIJEM U ŽIVOTU,SAMO DA IMAM PARA.....I ONDA ĆU BITI SRETNA!
Sretne možemo biti odmah uklonimo li zabrane u vlastitoj glavi
-tvrdi Ines Sabalić...

potpuno se slažem
nakon nekog razmišljanja...
jednostavno svi mi živimo sa i u prošlosti
ali to je to,bilo i gotovo...
nekad moramo naučiti savladati osjećaje,
shvatiti i njih i sebe
i promijeniti neke stavri
"..uklonimo li zabrane u vlastitoj glavi"
samo on,on i on
ja volim samo njega ne želim nikoga drugoga itd itd
nema toga...neam toga u našim godinama..
nekad se toliko prepustimo da to postane opsesija,velika opsesija
i uništavamo se psihićki
idemo na živce drugima,a čemu to??
ajmo nekad pogledati svoje kvalitete..stvari za koje živimo
a sigurno ne živimo za njega i pare..
npr.ja se posvećujem stavrima koje volim,muzici,pjevanju,prijateljima,sestrama,mami
nekad kad se zaljubimo(odnosno bolji naziv zaludimo)zaboravimo na druge
a i oni imaju svojih problema
a opet ne smije postojati opsesija o prijateljicama..koje imaju dečka
i biti ljubomorne i dramatične što ih one imaju vi ne
PA ŠTA?

u čemu je zapravo tajna?DA U SVAKOM TRENUTKU VOLIŠ SVOJ ŽIVOT.

kaže ines da se sreća ne odgađa!!!!
i ima pravo
zar nam nije dosta????
samih sebe
plakanje,depreija,iživljavanje na drugima,nepotrebna drama
dok njih blago rečeno boli kurac
mi zbog našeg iživljavanja i frustracije gubimo bližnje...
zbog koga????
glupo.glupo.glupo.

novac...
kao što stara izreka kaže
"novcem nemožemo kupiti sreću
to je istina naravno
nekad kad se zapravo zamislimo..imamo puno više od onih
koji se kupaju u parama
mi imamo LJUBAV...prijatelje,oni se boje imati prijatelje,boje
se zbližiti s partnerom jer neznaju žele li njih ili njihov novac...-kako je rekla moja prof iz hrvatskog
priča ines kako je engleskinja Viv Nicholson dobila na lutriji,
ali sve je spiskala.Opet je siromašna i kaže da je sve to isto,imati i nemati,
nema razlike

nekad se jednotavno trebamo pogledati u ogledalo..
i vidjeti u njemu osobu,koja ima ljude na koje se može osloniti,
koja ima ambicije,koja se zna pošteno zabavit,koja je ispunjena...
nekad si moramo dopustit sreću..
a ne samo dramatizirati i vidjeti samo crno..
pogotovo kad smo mlađi...
i kad budemo imali djecu,o čemu ćemo im pričati?????
o tome kako smo plakali,cvilili i bili u depresiji kad su bile najbolje godine života..
dok su njihovi djedovi i bake prolazili takve stvari u životu koje nemožemo ni zamislit
ali mi patimo jer volimo njega a on nas ne?
a niste se zamislili??da netko vas voli a vi njega ne..
uvijek je to tako u životu
i trebali bi se naviknuti....
sad se razvijamo..sad postajemo osobe
i o nama ovisi kakve ćemo postati....

ne treba uvijek biti sretan,to je nemoguće..
ali nepotrebna depresija...
nju treba izbaciti...
.
ima svatko pravo da se nekad zatvori u sebe...

Image Hosting by Picoodle.com



| 20 | Komentiraj | On/Off |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.