life is a bitch...(and so am I)

nedjelja, 02.07.2006.

...danas...

...dan 2.7.2006.zijev

...zasto naglasavam taj dan...ni sama neznam...

...ni sama neznam sto bi pisala...headbang

...toliko sam ogorcena i ljuta...jadna sto zivim u ovom sugavom svijetu, u sugavom gradu Karlovcu...jadna sto se stvari, kao ova u prosla dva posta, događaju...jadna jer ja to moram gledat...(ne doslovno...ali u prenesenom znacenju)...jadna jer to moram slusat...headbangmad

...sve bi bilo ok da zivim u velikom gradi gdje je koncentracija TAKVIH "LJUDI" mala...i gdje takve ljude jednostavno mozes izbjeci zaobici...praviti se da ne postoje...ali kada zivis u gradu=provinciji...malim mjestu poput Karlovca i poznas bas sve jebene i nalo manje jebene ljude...to je nemoguce...i to me naprosto ljuti...burninmad

...ljudi me pitaju: Zasto te to ljuti? Kaj te briga? Pa pusti ljude da rade kaj hoce...
...ja odgovaram: Ljuti me zato sto ne shvacam koliko ljudska glupost moze doseci...Zato sto moj stit, koji me stiti od UB (ultra blesavih) zraka, polako popusta...i jednostavno se moram obraniti...
...Znam da nemogu promjeniti svijet i to ne zelim...jer kad bi svi bili pametni nebi se imali kome smijati, ne bismo imali u koga pokazati prstom, pisati pjesme, i sl. ...jednostavno, BILO BI DOSADNO!!!banglud

istina da sada pricam dvije rezlicite price...u 1. dijelu pricam kako mrzim "glupe" ljude, a u 2. kako bi bez njih bilo dosadno...mozda sam vas zbunila i napravila vam zbrku u glavi...ali isto tako se i ja osjecam...nut

...jos nesto nemogu shvatiti...KOLIKO covjek moze biti ocajan da bude(ali doslovno!!) s nekim u roku od 15 minuta...i da te kaj netko s koji jesi naziva kurvom i kravom...da ti govori kako ga zivciras i da se gubis od njega...ali ti NE...ti si jos S NJIM!!!??? ludzujoludheadbangbang

Razumijem da svaka cura/decko koji dugo nisu imali partnera...ljubavnog sexualnog...kakvog god...zeli nekog ili nesto...ALI NA KOJI NACIN?
Jednostavno...nije mi jasno koliko covjek moze biti ocajan?!puknucunamcor

02.07.2006. u 14:50 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

sranje

uskoro, mozda malo manje sranje...nadam se!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
my school
klub hokeja na ledu mladost
zakon grupica T-R-U-E

ovo obavezna morate posjetiti...zakon je stvarno...smjeh...pjesma...
test inteligencije...moras naci 3 greske u sto kracem roku...



zanimljivi blogovi...

medo
madafaka
josko...
oftza
rock0dream-fora neki lik...
mali karlo mandic
UNUKA-zakon neka žena...
zanimnjivo, zanimljivo..., ...
plavi safir-

o meni:

zovu me:(rijetko...dođem sama...) Nina
živim u: Karlovcu
imam godina: 15
rođena: 8.7.90.
po horoskopu: rak
idem (nažalost) u: gimnaziju, mat.smijer
slusam: (naravno) rock, punk, metal, jazz, ska...
treniram: hokej na ledu
volim: sebe...a nisam umisljena!! i Karlovacko...naravno!!
dečke sa dugom kosom... i....
mrzim: ovaj šugavi svijet u kojem živim...!!
štrebere (iako bi i ja htjela biti pametnija...), ulizice, ...
... i ... pozdrav buraz... :-) ... ... ...

največa želj mi je: naučit svirat bubnjeve, živjet u Zagrebu,
...i nau_iti razliku između Č i Ć!!! e da i naučiti bordat...
kada razmislim...ima puno največih želja...

ljudi kažu da sam luda...a pošto sam ja "poslušna" djevojčica...onda ok...luda sam!



ovo je neš o meni...a vi zaključute sami...


e da zaboravuh...


mail: ninaka@net.hr

ICQ:295-241-223
MSN: mala_slatka101@hotmail.com
ps:ovo si nisam ja sama radila...zato i pise mala slatka...rofl bang





Why should I stick around
When no one understands me
Why should I stick around
When no one really cares
Why should I stick around
I hate the walls around me
Why should I stick around
It’s just like I’m not there

I wish that I could fly
Why do I even try
When everything I’ve ever known
Is kissing me goodbye
I wish that I could fly
I’d take you there with me
Across the sky
Beneath the veil
We all want to be free
Why should I stick around
I know I don’t belong here
Why should I stick around
It’ll never be the same
Why should I stick around
Nothing ever grows here
Why should I stick around
I’m tired of this game

Just get away, get away, get away, get away
Get away, get away
Get away from me
Just get away, get away, get away, get away
Get away from me
Stay the fuck away from me
Why should I stick around
When someone might get hurt
Why should I stick around
When everything is shit
Why should I stick around
When no one understands me
Why should I stick around

I know there’s something better for me…