KomenTs off/on

Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

PRAVILA!!!!

oVaKo:
1.ne serite po blogu
2.ako ste faca pa me vrijeđate predstavite se!!!
3.ne podnosim lance sreće pa ih neće ni biti a ako ih bude prijevljujem koa spam ili administratoru!!!
4.ostavljajte mi komova koliko VI želite ali JA uzvraćam onoliko koliko JA želim!!!!!
5.ako ste nešto od posteva prekopirali molim da mi javite!!! ako naletim na nešto moje prijavljujem
6.slike i te gluposti ne kopirajte ( i onako imate zaštitu ali za svaki slučaj :P)
7.ako vam se moj blog ne sviđa imate u desno krugu crveni X i na njega kliknite i to je to!! ili stisnite na tipkovnici alt i F4 i vidite što se dogodilo
8.molim vas da uvijek kada imate novi post javite!!!
9.poštujte svih 8 pravila!!

by Sokkiss

LIKOVI KOJE MORATE POSJETIT!!!

tea
elena
hanna
melinda
inaa
maja
tenaa
domac
melinda i ina
ćibor
moja irafino

°~N3$t@ o M3N!~°

Image Hosted by ImageShack.us

łw@ jE:

-plesačica
-skoro uvjek pospana
-zaigrana
-zaljubljena
-ljuibaba( a šta ja mogu...)
-bolesna svakih mjesec dana...
.....
Image Hosted by ImageShack.us


łw@ VoLi :

-betacerekkisskiss
-šalu
-čokolino ( ne mogu se odreći)hee
-čokoladuuuuuu
-žvakeee
-lizeefinofinofino
-hamburgernjaminjaminjami
-PriJaTeLJekisskisskisskisskisskisskisskiss
-obiteljsretansretan
-tjelesni
-kad dobije 5
-engleski
-ić van
-velki odmor
-praznike-visit na msn-u
.....

Image Hosted by ImageShack.us

łw@ nE VoLi :

-školu
-učenje
-neke ljudeburninmadburninmadburninmad
-kad pada kiša
-kad dobijem 1
-kad sam u kazni
-kad nema čokolina ili čokolade!!!crycrycrycrycrycrycrycry
-dvoličnost
-umišljene
-kad nema nikad nikog na msn-u
-kad lažem mami a ona me skuži
-ZEMLJOPISSSSS
-lagat
..........
MaJo MoJiH SjIkIcAaAa
Image and video hosting by TinyPic
s cvikamacool

Image and video hosting by TinyPic
onak....
Image and video hosting by TinyPic
ja i kjavaaaa

kommajte i njih!!


°~OsTaLe sLiKe~°



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

bit će ih jošš :P

petak, 16.05.2008.

nowi postek :P

ko što i naslov kaže...lol
ma ljudi ovo če sigurmo bit neki kratki post! vremena za kommanje skoro pa i nemam.!kmee crycrycrynotuzantuzan oprostitecrycrytak da...
ugl da ja pređem na stvar! ja vam štrebala povjest i sad ja oću odgovarat i mene uvatila panika!! a prije toga ja upala u nesvjest onak bezveze na školskom i naiđe nastavnica iz tzk i kaže ina iva ustaj se !! a ja niš i ono svi se okupili i ja ono šta ću reć i ja kao šala mala ko budala kao nešta da ne misli da sam stvarno upala!! al doro!! ja pod povjesti sjedima sa KEVINOMludludzujozujodeaddeaddeadheadbangburninmadburninmadbangbangsmokinsmokinsmokincrybeljzuboroflrolleyeswink
ISEE I TI 4 SATA S NJIM (2 pod prirodom i 2 pod pov.) i mi imali neku prezentaciju i nastavnica neš ošla i ovaj (jedan dominik) kak je nešta na laptopu sjebo i sve se zacrnilo i kevin izvadi sve moje olovke iz pernice i počeo kao bacat po platnu!! e a mi se smijemo i on viče de šta ti sve nosiš kao gdje je paradajz a ja onak se smijem i gledam u njega i mislim se o bogo dragi!! a on viče BUUUUUUUU!!! a nastavnica sam što ne dođe!! pišurija živa!!ludludludludludludludludludludludludludlud et moji ljudovi ja vam na kraju nisam odgovarala fino i tak... eto!!

wavewavewavewavewavewavewave

ne da mi se pisat pozzove pa eto sve ja vas volim i hvala vam jakkkooo puno na kommićima nadam se i sad

wavewavewavewavekisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss



| *KoMeNtiRaj :) (119) | pRinTaJ* | :D |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.