Cursors

AHOJ!!!!! - ŠOKRE IZ IN DA HAUS - Blog.hr

ŠOKRE IZ IN DA HAUS

22.01.2006., nedjelja

AHOJ!!!!!

Joj ljudi moji šta da vam kažem. PREJEBENO nam je bilo i jučer i prekjučer.

PETAK

U petak smo si malo popili u Johnny-u, bila je Žuja party. Ja sam bio tamo do nekih 12,pol 1. I gdje sam onda otišao? Kod Žaca na afterparty. Malo bele,malo gemišta i tak to. HE HE HE.

SUBOTA

Šta reći o ovoj suboti. Prvo smo naravno bili u Johnny-u i negjde oko 23h se mi počeli dogovarati da odemo do Soma Jure. I tak mi oko ponoći krenuli. Došli tam oko pol 1,kad ono puna birtija,cajke sviraju, glazba uživo. Malo si popili,poplesali,zajebavali,neki su nekaj i uspjeli zbariti te oko 3 ujutro svi otišli mado.
Ja sam se maloprije probudio,sad sam poručao i idem na kavicu. Pitate se gdje? Pa u Johnny naravno.

Evo ljudi moji još malo pa je vikend prošao,al nije bed još MALO pa će doći slijedeći vikend.

Vidimo se. Uživajte. Bok!!

P.S. Pozdrav mojoj ljubavi.

- 13:29 - Reci mi (3) - Printaj ak hoćeš - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Koliko vas je posjetilo moju stranicu