< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Design © Morrigan. oćeš komentare...~da ili ne?...¤*

o blogu...valjda..*

***
ukratko..heh*

zbog ove slike mi je mama ponorela..*



moi bannner...novi..*
sokich*
Made by: beautiful infinity



ovo si lepo označite i skopirate...cappysi?*

Linkofi..i ne sam to...

*adella...i like it...mrs. ladybird...hehcool*
~mia*...jako kreatifna person..koja mi je inache susjeda...blabla*
davor*...nice...zgubljeni je malosmijeh*
mateja...supach...jea, mislim pogledajte...mouthwash*
čaša...oui...moja jako dopva pfijateica...mah, upropaštava mi život, ali...ja ju ipak volim...heheh...×~bang*
evo vam i njen baner...
tjasha
toncha...važno je sudjelovati...cigo nije naš amigo...hehe...nikad ne jebi sam¤..*smokin
...nika..fensi blogec...take a look...~°dead
~scuri...moj susjed...hihih...'šikast' blog...nkj bfmv i sl.~pogledajte...*¤
..klara...baš fensi...njena super smiješna razmišljanja...
~...jaako lepi blog...mislim da bi trebali...svratiti...i komentirati...¤*

kak fensi bebica...


Don´t cry because its over now,
laugh because is happens*


The more precisely you plan,
the harder destiny will hit you*


What happens, happens for a reason*

Plan for tomorrow,
but LIVE for today*


Love doesen´t require two people look at each other,
but
that they look together in the same direction...


Don´t make an effort...
cause the best things happen
when you least expect them#



o meni...heh...khm...

evo pa otkud da pocnem...
pa valda od pocetka..
zovem se alba...(kay nije užasss ime??)
živim u cakovcu...
da ga ne biste zamijenili s čakovcomsmijeh...
ma ne...zezam se...
onda, iam 12...
e ve je na vama da mislite cega...
dobro mi ide ovak inace jedino crtanje...mda
joj da!imam 2 oka...(da i za 1mj. dobim leche...lol)
-2 noge
-2 ruke
-2 uheca
-nos
-kosu,prste,nokte,obrve,trepavice,
odjecu,kosti,
misice(mos mislit´),madeze, i sve ostale gadosti koje ljudi i inace imaju...*
-i moj SAL...heh...batman...mda
-gdje god me tražite...ja sam-sokich*
nisam ja baš sva svoja..onak...*lud...smijeh
-imam mačka...stara mrcina..tak je kaj balon z McDonaldsa...*
epi beli...
-kad smo već kod mački...imam i icq.:464-545-743*
-sestru-7 god. onda znate kak mi je...headbang

btw. ona je moj mali majmun No.1
a sada dame i gospodo, sada ono veliko pitanje koje nas u ovom svijetu određuje: KAJ SLUSAM?*
pa...khm...
-*gunse*
-straitse
-c.c.r.
-deep purple
-pink floyd
NAJBOLJE PJESME(nek se i to zna...):
-garden of eden(ak neko zna
de se more downloadati spot
nek mi veli....please*)
-bad obsession
-smoke on the water
-mr. brownstone
-get in the ring
-hair of the dog
-private investigations
-have you ever see the rain
-sweet child o´mine
-don´t cry
-use to love her
-you're crazy...
-down to the waterline
-child in time
-paradise city*
POPIS IS OVER%



i još nešto...
kaj volim ili ne...
pa evo volim:
-gunse(all that im living for*)
-s tatom poslušat Straidse..stari je zakich*
-it v jutro v školu
-H&M i IKEU
-jestinjami
-svoju tokicu...lol...
-iti na rođendane...
-kasniti
-biti na kompu
-svaditi se z mamom(to je najjače*)thumbup
-dok se moja sestra rasp***i..a tek joj je 7
-prati zubemouthwash
-dok moja baka pjića pjićice...smijeh...lol...
-školu(zbog frendova...)
-pa evo kad smo već kod frendova i njih volim..
-my family..(dada moš mislit*lud)


a sada što ne volim:
-neiskrene ljude
-zelje, kelj, poriluk i sl.
-dok sestrina barbika neće stajati dok ju namestim da stoji,...
-dok se zbog gore navedenog asja tuli..(asja=sestra)
-svirati klavir..buaaa...mad
-TOKIO HOTEL*
-hilary duff i ostale hollywoodske platinaste glupače...lol...
-tračeve (jeate ak imaš neš reči reci v lice..*)
-i još neka sranja...smokin



Dont cry (4:46)
Talk to me softly
There's something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin's changin' inside you
And don't you know

Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

Give me a whisper
And give me a sigh
Give me a kiss before you
tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinkin' of you
And the times we had...baby

And don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

And please remember that I never lied
And please remember
how I felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now baby

And don't you cry tonight
An don't you cry tonight
An don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight...
yeah...

eek...*



Rocket queen...ili vam ga luda ljubavna priča...*

If I say I don't need anyone
I can say these things to you
'cause
I can turn on anyone
Just like I've turned on you
I've got a tongue like a razor
A sweet switchblade knife
And I can do you favors
But then you'll do whatever I like

Here I am
And you're a Rocket Queen
I might be a little young
But Honey I ain't naive
Here I am
And you're a Rocket Queen oh yeah
I might be too much
But honey you're a bit obscene

I've seen everything imaginable
Pass before these eyes
I've had everything that's tangible
Honey you'd be suprised
I'm a sexual innuendo
In this burned out paradise
If you turn me on to anything
You better turn me on tonight

Here I am
And you're a Rocket Queen
I might be a little young
But Honey I ain't naive
Here I am
And you're a Rocket Queen oh yeah
I might be too much
But honey you're a bit obscene

I see you standin'
Standin' on your own
It's such a lonely place for you
For you to be
If you need a shoulder
Or if you need a friend
I'll be here standing
Until the bitter end
No one needs the sorrow
No one needs the pain
I hate to see you
Walking out there
Out in the rain
So don't chastise me
Or think I, I mean you harm
Of those that take you
Leave you strung out
Much too far
Baby - yeah

Don't ever leave me
Say you'll always be there
All I ever wanted
Was for you
To know that I care...*



Paradise city
Take me down
To the paradise city
Where the grass is green
And the girls are pretty
I wan´t you please
Take me home (x2)

Just a' urchin
livin' under the street
I'm a hard case
that's tough to beat
I'm your charity case
So buy me somethin' to eat
I'll pay you at another time
Take it to the end of the line

Ragz to richez or so they say
Ya gotta-keep pushin'
for the fortune and fame
It's all a gamble
When it's just a game
Ya treat it like a capital crime
Everybody's doin' their time

Take me down
To the paradise city
Where the grass is green
And the girls are pretty
Take me home

Strapped in the chair
of the city's gas chamber
Why I'm here I can't quite remember
The surgeon general says
it's hazardous to breathe
I'd have another cigarette
but I can't see
Tell me who you're gonna believe

Take me down
To the paradise city
Where the grass is green
And the girls are pretty
Take me home(x2)

So far away
So far away
So far away
So far away

Captain America's been torn apart
Now he's a court jester
with a broken heart
He said
Turn me around and
take me back to the start
I must be losin' my mind-
"Are you blind?"
I've seen it all a million times

Take me down
To the paradise city
Where the grass is green
And the girls are pretty
Take me home

guns n roses citati...iz pjesama...

~i know its hard to keep an open heart...when even friends seem out to harm you...¤

~never mind the darkness...we stil can find a way...*

-what's so civil about war anyway?...×

~it's a mass of confusion like the lies they sell to you...*

-it's not a problem you can stop it's rock n' roll...and you cant stop rock n' roll..¤*

~there's no logic here today...

-do as you got to, go your own way...×*

°~...bad obsession..*

četvrtak, 26.04.2007.

ćuska...hahahahahahaha...~

ellow...hm...da...kak ste mi vi?...ja se trenutno jaaako ljutim na nekog...možda bezrazložno ali...ne! , nije bezrazložno...samo kaj ta osoba misli da jeste...eh...doesnt matter...heh...inače sam happy...smijeh...danas smo imali likovni...kaktiga smo radili nekve planove s papirom...kak makete kuća...ihaa...dosada...ja i teuta smo skupa radile i dobile smo 5...lepppo...možda budem jednog dana postala arhitektica...hm...zvuči mutavo...ja nisam za to...eh...uglavnom...poslije škole sam išla na klavir...krhmm...poslije sam srela teutu...i išle smo po gradu malo...i onda smo otišle do mene doma pa smo našli...znate one besplatne karte grada...de se vidi cijeli čk...e...uzeli smo jednu...i strgali smo one reklame sa strane...i pravile se da samo nekvi stranci...hahaha...kaj su nas ljudi gledali...a neš smo nabrajale bez veze...a i zato sam tak i nazvala naslov ĆUSKA...jer je bila jedna ulica i zove se uska...ali nisam mogla izgovoriti (ipak sam ja stranac) pa sam rekla ćuska...lol...fensi...aha...takoca...e...ovo je moj 2. post bez slike od gunsi...stavila bum sliku svog mačka...koji se trenutno linja...to znači da mu opada zimska dlaka...eh...kj god...~ljudi...ja previše vremena trošim na pranje zuba!mouthwash...mislim...fkt bolesno...ali ja ih perem oko 8 min...i onda zakasnim...a nebrem ići da zube ne operem...mislim...eh...da...ovo bude post sa puno slikica...jer sam našla nekve lepe...jea...wink...upravo slušam bad obsession...e da...kad smo već kod gunsi...imaju dvije cure v mom razredu...one nose majicu od gunsi...i pitamo ih...dal sluša gunse...i veli je...a koja ti je najbolja pjesma?...veli...pa ne znam tek sam počela poslušati...ili veli welcome to the jugle...pa nju svi znaju...ne velim ja nikaj protiv pjesme...suprotno...zakon je..ali...mislim...jadnost...i danas pitamo pod likovnim jednu od tih cura (koja je prije rekla da sluša narodnjake)...uglavnom...pitamo ju...ak sluša gunse...ona veli da ne sluša!!!....pa ne jebi me v zdrav mozak...nisam ja glupačaburninmad...znam ja kaj si mi ti rekla...a ne sad...seru...ko ptice u parku...mislim...radije priznaj kaj slušaš...a ne ono...mah...nije bitno...lud...neću više o tome...ovako...teuti tražim dečka...hahahahaha...lol...ve bi nkj rekla...al nebum...hahaha...rofl...e...i..tonček...ne moj mi sada srati...sad nema sliek od gunsi...ok?...sad je moj mačak...ajd...pusa...idem ja...na zbor...headbang...by...

evo...moj mačak...

evo video...


i još nekve slikice...yes


...i tak...btw.~kaj mislite o mom mačku?*¤...

|17:46| reci...zanima me...|57| nemoj...¤*| #| Na Vrh|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.