travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovo sam ja vjerovali ili ne

(__/)
( O.o)
( >< )

A evo i sadomazo zeke koji jako voli gledati hororce kopirajte ga na svoj blog kako bih mu pomogli na putu do SVJETSKE DOMINACIJE!!!


Get your own Poll!


Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Images for your blog

Images for your blog



Blog images

Blog images



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Carlo
Sara
Magda
Lula

O meni

Ime: Christina
Prezime: he he nekako je
Godine: 13
Izgled:kažu kao Avril
Ljubimac:hrčak Bimbo koji jaaaaako slatki

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Volim: slatke dečke, normalne ljude,more i naravno ČOKOLADU! njami
Nevolim: gnjavatore, fufice kojima je posao i stračati svakoga u kvartu, osobe koje su si umislile da su pokupile svu pamet svijeta i to bi bilo to! kiss


Cursors



petak, 06.04.2007.

Smrc..........

Super sad me svi s treninga zajebavaju za tog slatkog dečka monu simpu..... Stalno me zivkaju i prave se da su oni on i govore kojekakva sranja ali dobro da nisam pala na to jer to bi bilo poniženje nad poniženjima... Ah i tako vam to ide. Danas sam se s Tonkom, Kenijom, Baturkom, Grubićem (malim iz mog razreda koji se u mene) i Sarom penjala na krović... He he tako sam ja pomalo djtinjasta... smijeh Ali ništa ne žalim se uopće samo što bi frendovima s treninga najrađe zavrnula vrat... rofl rofl rofl Ali ne upće se nežalim... bang I šta da kažem kad se pretvaram u ono što sam mislila da nikad neću... A to je biti zaljubljena... Ali šta ću ja sad mi je ovo dokaz da je život stvarno ne predvidljiv... kiss headbang dead bang Ali šta ćeš. Iskreno se nadam da moja simpa ne trenira samnom. Jer on+frendovi+ja=ZAJEBAVANJE DO SMRTI!!!! Ali ne nežalim se samo što ĆE MI SE ŽIVOT OKRENUTI NAGLAVAČKE PREKO NOĆI ali nema veze.... blabla I evo ovo bi bio moj fucking day..... Samo da što prije završi...

- 17:49 - Komentari (13) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.