sogor & zoro - Blog.hr

sogor & zoro

srijeda, 02.11.2005.

Razmišljam vam ja jutros negdje oko 4 sata, nesanica me muči, pišem analizu za jedan forum te onda naiđem na kritiku jednog člana koji kritikuje jednog blogera da što mu to znači samo nabacani parovi i tko bi bio lud kladiti se na nešto nepoznato. I onda mi je zasvjetlila lampica: Ima čovjek pravo pa zašto kad već pišem analize, zašto ih nebi ponudio na svome blogu onima koji ga posjećuju pa da znaju na što i zbog čega bacaju novce. I poradi toga, od dana na ovom blogui moći ćete naći moje analize i ako vas uvjerim a vi onda stavite novac na moj odabrani par. Neka nam je sa srećom.
PS. Kako bi znali da li sam uspješan te da dokažem tvrdnju da je analiziranje susreta na koji se mislite kladiti jedini ispravni način da se izbjegnu novčani gubici voditi ću statistiku dobitka.


19:15 Innsbruck-KAC Klagenfurt 1 @ 1.55
Ekipa Insbrucka ovu godinu krenula je furiozno te je ove godine nanizala 9 pobjeda za razliku od ekipe KAC-a, prošlogodišnjeg doprvaka koji bilježi poraz za porazom. Iako je Insbruck od 6 odigranih utakmica ove godine 5 pobjedio, iako je KAC užasan na gostovanjima ( 6 utakmica – 6 poraza) neka doza opreza se uvukla u mene. Usprkos tome što je već Insbruck tukao KAC ove godine sa 8:2 nadam se da se ekipa KAC neže probuditi baš sada jer u ponestatku jakih fixeva danas ovaj mi je više nego potreban i iz toga razloga tipujm čistu 1, Na kraju ipak se uzdam u njihov napad i najboljeg strijelca lige, napadača Desmaraisa (9+6) da će uz pomoć Elika i Divisa napuniti gol KAC-a. Prolaznost 7/10

20:45 FC Barcelona-Panathinaikos Atena 1 @ 1.25
Barcelona na Nou Campu dočekuje grčki Panathinaikos i najvjerojatnije će ostvariti novu pobjedu u Ligi prvaka te zadržati prvo mjesto i prednost od tri boda pred ostalim takmacima. Trener Barcelone Frank Rijkaard nema problema oko sastavljanja močadi jer se u redove Barcelone vraćaju Messi, Ludovic Giuly, Thiago Motta i Rafael Marquez.
Na drugoj strani trener Panathinaikosa Alberto Malesani ima problema jer neće igrati zbog ozljede najbolji strijelac Vaggelis Mantziosa a vjerojatno niti napadač Emmanuel Olisabede tako da će u špici napada biti Igor Bišćan i Sandor Torghelle. Još nešto nejde u prilog grčke momčadi a to je da u dosadašnjih sedam susreta protiv španjolskih timova nisu zabilježili niti jednu pobjedu. Iz gore navedenog tipujem na momčad Barce. Prolaznost 9/10



- 07:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #