listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


swe i swasta :D

o meni... :
Ime:Alisa
Prezime: nie bitno.. :D
Razred:8c :D
naj sport: SOFTBALL :D
naj pjevac: TOSE!!!!!!
najpjevacice: sve cajksice...xD
najfrendica: neam..al super su mi Kika i Maja :D
naj frend: nee...xD...
love: ... boyfriend cerek
najpjesma: sve od Toseta,i trenutno mi je najbolja:maloljetna,ledja o ledja,
telo vreteno,drska zeno plava...itd... :D
nadam se da je to to..ajd ak se sjetim neceg napisat cu :D

kiss kiss ...

ovo je moj najveci uzor..i najbolji pjevac...
TOSE VOLIM TE ...UVIJEK...
TE SAKAM TOSE...ZASEKOGAS =((

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Linkovi

Tinchy..

utorak, 21.10.2008.

heii

ei ljudofi...
fala na tako "mnogobrojnim" komentarima...
sad mi je to jako malo
jel na prijasnjim blogovima sma imala po 300-350
Al eto... ky sad.. xP...
i kaxste?? ky ia nofo'?
btw..nisam se jos pomirila s frendom
al nadam se..drzite mi fige
dns..je bila dop iz matise...i Zmegac
doso sjest pored mene..nakon ky sam
se smijala martini ky
ide sjest kod nje...xP...jbg..al nie on losa
osoba...matisu nis ne kuzim..a kemija
jooj..isss...dosadnooo...
sam spawam..xD...da...Maja i Martina se ljute na mene
jel sam se isla nac s frendicama...onak wtf???...nisu me cekale
tak da..
i da btw curke..nisam vas blokala..
iako mi ne vjerujete..al vi ste mene blokali...
... dns sam isla s Lucijom u mall..
i trgale smo se u Konzumu...xP
sad slusam jednu pejsmu..eo vam video
poslusajte si ju....predobra jee




tata ce mi net iskljucit jel stalno visim na njemu
tak da cu jbn postove pisat sam na tehnickom i
infici..
kak jadnooooo..isss...nezz ky
da radim citav daan..
Ucim??..ma nee..xP..mislim oke
je ucit 1-2 h..al cjeli dan..jooj...
kill me!!!
i to je to..
pusica...i nadam se da se necete ljutit na men e( maja i martina)

i nadam se da se ti prijatelju neces ljutit vise na mene =((((

pusica....
te sakam Tose...zasekogas :(



| Komentiraj (31) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.