listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


swe i swasta :D

o meni... :
Ime:Alisa
Prezime: nie bitno.. :D
Razred:8c :D
naj sport: SOFTBALL :D
naj pjevac: TOSE!!!!!!
najpjevacice: sve cajksice...xD
najfrendica: neam..al super su mi Kika i Maja :D
naj frend: nee...xD...
love: ... boyfriend cerek
najpjesma: sve od Toseta,i trenutno mi je najbolja:maloljetna,ledja o ledja,
telo vreteno,drska zeno plava...itd... :D
nadam se da je to to..ajd ak se sjetim neceg napisat cu :D

kiss kiss ...

ovo je moj najveci uzor..i najbolji pjevac...
TOSE VOLIM TE ...UVIJEK...
TE SAKAM TOSE...ZASEKOGAS =((

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Linkovi

Tinchy..

četvrtak, 09.10.2008.

opet ja.. :D

i tako...eo opet ja...pisat cu vam o svom sportu ( softball- u <3 ),dogadajima iz skole,prijateljima,cajkama,tosi..i tako dalje...
pa eo to je to za sada...komajte me...xD...ajd idem sad uredivat blog..papa..pusaa kiss



| Komentiraj (34) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.