ponedjeljak, 11.12.2006.

ajde, nekaj pametnoga

Evo danas mi je profa iz hrvackoga obznanila da imam 1...prvo sam planiral osvetu, kao ono prebacil se budem, pa joj budem rekel ono kaj je ide!!!Ali pošto su svi profesori u zbornici i međusobno razgovaraju, to baš i ne bi bilo pametno.Ali to uopće nije bitno, nek od danas, nakon razgovora s mojim preinteligentim tatom(stvarno ne znam od kud to on sve izvlači, to je izvan svih mojih poimanja)sam odlučil da se nikad više ne budem nikome osvetil za niš...jer kad se osvetiš nekome, radiš još veće sranje, onda se on ide tebi osvećivat, a osvećivanjem ti zamišljaš zlo nekome, zato bolje pripazi kome želiš zlo i zašto???SVE TI SE BUDE VRATILO IDIOTE JEDAN, NE BUDEŠ PROŠEL NE KAŽNJENO.Nadam se da budete shvatili pouku, barem oni koji bi je trebali shvatiti, sad tek shvaćam Bornu, donekle...ajde pozZ...imam ja još toga za pisati,ali drugom prilikom..!"2ˇ^˘°˘^°˛`˛°`˛`˙

- 19:28 - Don't just fade away ( 8 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

                                                    Designed by: Nlo©