Ispovijesti opakog uma jedne tinejderice

26.11.2004., petak

Smells like teen spirit

hey ljudići:)))
ja imao sasvim normalan dan u školici,osim što smo pisali zadaćnicu iz hrvatskog:(((
Ove godine jakooooo jakoooo mrzim taj hrvatski,izluđuje me!!!
Doma sam opet išla s Ludim i Anom u glupoj sedmici ali nema veze,nekako sam se skompala sa njima u zadnje vrijeme.
E,da jučer sam skoro poginula zbog glupe zadaćnice,pretražila sam 3 trgovine i onda sam morala ići u knjižaru:(((
Tamo je bila neka duboka iskopina na cesti,a kako se meni žurilo i nisam gledala kamo hodam naravno da sam upala u rupu:)))
Jedva sam izašla,hehe zamislite naslov u novinama:tri metra pod zemljom zatrpana srednjoškolka:)))
haha,sad se smijem, a u toj rupi sam bila na rubu živčanog sloma.
E,da posvadala sam se s bakom,izluđuje me u zadnje vrijeme,ovaj put ja nisam kriva za svađu.
Ma,pomiriti ću se ja s njom samo da se obje malo ohladimo:)))
Sad slušam Nirvanu,Metallicu i Guns 'N' Roses:)))
Zbilja imaju zakon stvari,Nirvama i Gunsi su zakon,a Metallica mi je prije imala bolje stvari:)))
Čudim se sebi,od onih nježnih pjesmica do pred par dana sad slušam metalce:)))hahah,pusa svima
E DA NE DA MI SE STAVLJATI :))),da vas pitam je li bolje sa :))) ili bez :))) fala:)))
- 17:52 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

osnovni podatci o meni

šta volim