sobba

ponedjeljak, 19.02.2007.

DRAGI MRSKI MOBITELI

objavljeno NA XPORTALU, 19.2.2007 15:20:26

Čitatelji jednog britanskog lista proglasili su mobitel jednim od najgorih izuma u povijesti, u istraživanju u kojem je sudjelovalo oko četiri tisuće ispitanika. Oružje su proglasili uvjerljivo najgorim izumom, ali mobilni telefoni bez kojih bi nam danas bilo nemoguče funkcionirati, našli su se na toj listi odmah nakon svih vrsta oruđa za masovno ubijanje, dakle na visokom drugom mjestu.
Ni malo me to ne čudi s obzirom da svakodnevno proklinjem tu dosadnu spravu i onoga ko ju je izmislio. Kako je bilo divno živjeti bez te odvratne plastike s malo aluminija i displejom u boji! Nakon posla bi pokupio svoje stvari i otišao doma. Ako mi se to popodne nije dalo komunicirati s ljudima, isključio bi iz zida kabel od fiksnog telefona i nitko me ne bi mogao dobitgi, makar gorjelo i bombe padale. A danas, ne samo da me svaka budala može3 dobiti bilo kad i bilo gdje, već čim kažem halo, glas s druge strane postavlja pitanje: Di si? Pa jebote, što te boli ona stvar di sam! O kako mrzim to...
Da stvar bude još gora, prisiljen sam nositi dva mobitela i dok bi privatni ponekad možda još i mogao ugasiti (iako se ne sjećam kad sam to zadnji put napravio), službeni ni u snu ne smije biti isključen. Uostalom, čemu služi mobitel ako je ugašen? Mobitel je uistinu jedan od gorih izuma otkako je svijeta, i bez njega bi nam životi bili samo tako jednostavniji. Jasno, ako zanemarimo komod i vratimo se na trenutak u realnost, postajemo svjesni kako u ovo moderno doba života u speedu zapravo ne bi mogli funkcionirati bez aparata. Zbog svih onih razloga zašto mrzimo mobitele, zbog istih ga volimo, i to je najveća draž u ovoj priči. Jebiga, u svako doba svi su nam dostupni, i baš zato volimo mobitele, mada ih istodobno proklinjemo jer smo svima i u svako doba dostupni. Tajne službe presretne su jer svakoga mogu locirati, bilo kad i bilo gdje, ali i prisluškivati, bez ikakvih problema. Uskoro će postati najnormalnije da se gledamo preko mobitela, pa više nećemo moći muljati ni ovo malo što nam je danas dopušteno jer uvijek možeš reći da si negdje drugdje, dok te onaj ko te zove ne vidi. Kad te bude mogao vidjeti, manevarski prostor za muljanje bit će poprilično smanjen. Ah, sretna vremena kad sam ležao doma i nitko nije mogao do mene. A opet, mogao sam završiti na pustom otoku negdje u Kornatskom arhipelagu i umrijeti od gladi. Danas mi se to ne može dogoditi, čak i ako mi rikne baterija jer Japanci su smislili ručno punjenje. Što je tu je, mobiteli nas izluđuju svakodnevno, ali opet bez njih ne možemo. Podsjećaju me na žene, nešto najbolje, a ujedno najgore što je bog ikad stvorio. Živjeli mobiteli, stvari koje mrze odmah nakon oružja.

19.02.2007. u 16:31 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (44)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Razni tekstovi objavljivani zadnjih godina po internetu, eventualno nešto poezije... i sve to uglavnom zato da imam sve to na jednom mjestu. A ako se netko zabuni i dođe ovamo, ha, šta ja mogu. Bit će mi drago...

Linkovi

Monitor.hr
XPORTAL

kontakt

sobbax@gmail.com