sobba

četvrtak, 15.02.2007.

NEĆU DATI 40 KUNA ZA HBO

objavljeno NA XPORTALU, 6.2.2007 20:43:43

Svaka čast HBO TV programu, ali nakon kraće autoanalize isprovocirane objavom vijesti o početku naplate gledanja tog programa u sklopu MaxTV-a, zaključio sam da češće gledam i neke od najopskurnijih lokalnih TV postaja nego (s razlogom) razvikani HBO. Većinu filmova koje emitiraju vidio sam prije nego što su uopće stigli na HBO, a samo ponekad privuče me nekakav nepoznati ili manje poznati film koji mi onda posluži isključivo za ubijanje nekakvih sat vremena. Stvarno mi neće nedostajati HBO. Mislim, lijepo ga je bilo imati, ali teže bi mi bilo ostati bez National Geographica ili nekog od programa iz Discovery paketa. Jednostavno, ne želim platiti 40 kuna više samo za HBO. Da su kojim slučajem ponudili nekakav paket, štajaznam, HBO i još 3 ili još bolje 5 nekakvih novih programa, kakvi god oni bili, vjerojatno bi platio dodatnih 40 kuna. Ovako mi ipak zvuči previše platiti 40 kuna ekstra samo za program koji jest kvalitetan, jest genijalan, jest da nema zamornih reklama za prašak i uloške, ali koji gledam u najboljem slučaju svega 3 do 5 sati mjesečno. Iako 40 kuna košta jeftinija tura pića, neću platiti za HBO toliko. Neću.

15.02.2007. u 17:10 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (44)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Razni tekstovi objavljivani zadnjih godina po internetu, eventualno nešto poezije... i sve to uglavnom zato da imam sve to na jednom mjestu. A ako se netko zabuni i dođe ovamo, ha, šta ja mogu. Bit će mi drago...

Linkovi

Monitor.hr
XPORTAL

kontakt

sobbax@gmail.com