sobba

četvrtak, 15.02.2007.

BIG BROTHER - ADIO PAMETI!

objavljeno 10.12.2006 15:40:42

Nisam ljubitelj Big Brothera, i moram priznati, u toku sam onoliko koliko se o tom showu može pročitati u novinama. Dakle, otprilike raspoznajem likove, i s vremena na vrijeme doznam najbitnije o njima. Da su ovu treću sezonu natrpali unutra prilično neobrazovanu ekipu, da ne budem zločest i kažem brdo idiota, dalo se zaključiti iz milijun novinskih naslova i televizijskih emisija. Čuo sam tako da ženska ne zna što je PDV, da naziv države čita «Kenčuki» itd. , ne mogu se sjetiti sad svih tih silnih bisera, a koliko su zapravo ti ljudi u debelom kurcu, imao sam prilike svjedočiti iz prve ruke u subotu navečer. Igrao sam se daljinskim upravljačem i vrtio programe, pa tako naišao na ona tri kanala na kojima emitiraju uživo zbivanja u Big Brother kući. Ipak MaxTV nudi puno zanimljivijih programa da bi gledao to sranje, ali kad sam vidio da igraju onu neku igricu gdje bacaju kockicu i pomiču figurice na nekoj podlozi po raznobojnim poljima, gdje svaka boja znači da treba izvući pitanje iz određene grupe pitanja, morao sam vidjeti koliko će kvalitetno odgovarati na pitanja, vjerojatno namijenjena pubertetlijama koji takve igrice igraju. I jasno, ostao sam zabezeknut jer tijekom nekih pola sata, 45 minuta, oni gotovo ni na jedno pitanje nisu znali odgovor. Psovao sam, ljutio se kao manijak, onako sam sa sobom, jer ubila me u pojam činjenica da ti mladi ljudi kurca ne znaju, niti ih je briga. Ne zbog nji kao njih, nego zbog činjenice da bi isto bilo i s većinom ostalih mladih Hrvata kojima sam okružen. I sad se ja budala čudim, zašto navečer u klubu s pola ljudi nemam o čemu pričati, a žene koje pokupim mogu samo i jedino karati i pobjeći, nedaj bože da se probudim ujutro s njima jer bi to bilo ubitačno iskustvo.
Ide neko pitanje vezano uz američkog predsjednika Nixona, a pita onaj mali iz Zadra, Danijel, jel to onaj neki fotograf? – Ma ima neka firma, šta ono prodaju, Nixon se zove – veli Zadranin. Sljedeće je pitanje bilo koju su popularnu igricu izmislili dečki iz Hrvatske te i te godine. Jasno, nitko nije znao pa je ona pametna Tanja pročitala odgovor, a ja ću napisati točno kako je izgovorila – «Serijous Sam», i čita drugo pitanje u kojem se spominje slovensko jezero, kako je ona pročitala «Blejd». Mrtvo hladno. Onaj frizer, peško iz Istre što stalno plaće ko pičkica, posebno me oduševio jer je njegova gramatika na razini djeteta u vrtiću. Bez pretjerivanja. Nisam mogao vjerovati jer sam u prvi tren mislio da je slučajno par puta izgovorio nešto čudno. No, kad se to zaredalo, shvatio sam da on stvarno vjeruje da je ispravno reći «prijestavnica» za prijestolnicu. Na spomen kultnog Felinija, Danijel je pitao – jel to neka serija? Šokiralo me da ni on ne zna što je kazneni udarac u nogometu i s koliko se metara puca, a onda je u jednom drugom pitanju Tanja rekla – ma kakav crni Pučini ih je spopao! Šta ja znam ko je taj o kojem niko nikad čuja nije! Kakva su ovo debilna pitanja! Inače, ta je Tanja uvjerljivo najgluplja, a to nije lako u onolikoj konkurenciji. Ovih četvero što su zadnji ostali, bez sumnje su najveći biseri Big Brothera. Valjda su zato i ostali.
Kako je peško čitao s pitanja rimski broj kao 15. stoljeće, umjesto 20. , nije im nikako bilo jasno kako to da je odgovor na pitanje o reintegraciji istočne Slavonije u devedesetima? Čudili su se, komentirali međusobno, Danijel se pitao je l to bilo sad, u ovom ratu, ali nikome nije palo na pamet pogledati je l ovaj idiot uopće pročitao kako treba. Da sstrana imena i prezimena Tanja ne zna pročitati, odavno je poznato pa je i ovom prilikom jedno pročitala kao «Stevart». Vrhunac je bio kad je u pitanju postavljeno što je to opasno, zbog čega je požalio, izmislio Alfred Nobel, čije čak ni prezime frizer nije znao pročitati ispravno, jasno, svi su se gledali i čudili. Jasno, otkud bi tri mlada Hrvata i jedna Kubanka to znali. Njoj opraštam pitanja iz Hrvatske, ali Nixona joj ne opraštam. Ipak je Dick jedan od najomraženijih predsjednika, jebiga. Da će znati nešto o Marinu Držiću, nisam ni očekivao, ali mislio sam da će plačljivko barem ispravno pročitati da je XY pobrao zlatno na olimpijadi. No, on je više puta pročitao i izgovorio «obrao». Kao starog rockera, ubili su me kad nitko od njih, nije znao pročitati «Seks Pistols». Mučili su se, i šteta što vam ne mogu opisati fonetski kako je to zvućalo s njihovim debilnim naglascima i retardiranom dikcijom. Tanja je posebna bila, kad je u daljnjem tekstu čitala Sid Vikius, Vikiuš… ko je sad taj jebote, retardirani nisu znali.
Idemo dalje, pita Danijel jel taj Dubai veliki grad, a frizerko popišanko plačko kaže da su žene u Indoneziji «Indjoneske i Indjonejzice» , a protestirajući je izgovorio « prostrijući». Ne znam kako je osnovnu školu mogao završiti taj tip. Jadni mi i naše društvo. Ne čitaju novine, o knjigama se ne usuđujem ni govoriti. Da su bar stripove čitali, bili bi danas fontana s vodoskokom. Pa Kubanka bolje izgovara od tog plačipiša koji prvi put u životu čuje za termin i naziv «Medvjed Brundo». Tanja pita – jel se to svjetsko prvenstvo bodovalo za Hrvatsku, jel bilo to SP za Hrvatsku ili za vani? Ko su ti «Astezi», ima li to neke veze s «anestezijom» ? Koji je premijer bio vaterpolist? Ko je taj Mateša? Tango? Jel se misli to kao ples ili kao nešto drugo? (Ne, nego kao avion, jebote glupa op.a). Tanja, kako ne znaš gdje je Slunj? (ona ne mora znati jer je mamina beba i mama sve to zna za nju, svojedobno je rekla ta tupa cura koja kurca ne kuži, ni je briga).
Što stoji iza kratice RTL? – Muk. – Pa to je bar lako, R T L televizija – sa smiješkom će plačljivko, slavodobitno jer konačno neki kurac zna! – Nije, nego radio televizija Luxemburg…. – Kako, molim, što, nemoguće, prvi put čujem – Danijel. Kubanka: - ajmeeeeee, kako, štoooo??? Koji pridjev ( uz još neka objašnjenja) se vezuje uz Češku 1968. , a Hrvatsku 1971. godine? –Jao, pa to znam, to smo učili u školi, što ne? – veli pederčić, ali se nikako ne uspijeva sjetiti, jadničak moj mali, ah. – Hm , da razmislim malo – veli Danijel – ha, znam, da nije Gradišćanski ? Da nije učilište? – Nije Danijel, piše da je to proljeće, ma zamisli, ko bi to znao? – pa učili smo to u školi, samo se nisam mogao sjetiti. Pa da, hrvatsko proljeće, to ti je ono nešto iz povijesti – pametni će mali frizer.
Da se Danijel šalio kad je odgovorio Marihuana na pitanje liste koje biljke se nalazi na kanadskoj zastavi, ali neki su odgovarali – Ružmarin i Lovor… Za genijalnog frizera sjeverni otok na kojem su ledene plohe je Antartik. Očito, ovi u BB produkciji i nisu tako zli kako je nedavno pisalo u onom tekstu Denisa Kuljiša u Globusu, gdje neki tip priča da ovi vade samo bisere, samo najgluplje od kandidata. Čini se da su oni zapravo prehumani kad ne vade ovakve bisere i idiotarije u program, a ja sam samo pola sata gledao to. Mogu samo zamisliti što sve čuju ljudi koji po zadatku, u službi tamo 24 sata dnevno gledaju i slušaju ova priglupa stvorenja. Danijela, koji mrtvo hladno kaže: - pa zar je stvarno «južnoafrička» grad? Nikad nisu čuli za Ronalda Reagana, Karla Metikoša – pitanje je bilo hrvatski naziv za Mat Collinsa za kojeg nikad, naravno, nisu čuli. Nisu čak ni znali za naziv «vatreni», jasno, hrvatske nogometne reprezentacije u konkretno postavljenom pitanju. Pitanje je bilo, koliko je ljudi ostalo na brodu tijekom prvog iskrcavanja astronauta na mjesec, a BB kandidati su se pitali : na kakav brod oni misle? Sjajna je opaska bila: - ma što je taj «Bečem», taj «David» i njegova žena Viktorija! Bečem je kurac, meni je najbolji «Rodmen»! Pa zar nije ta Tanja cura ipo, jebo je glupu! Stvarno više nisam siguran, ko je glupčji od njih. Danijel je uvijek djelovao najtuplje, a onda se pojavila Tanja sa svojim biserima. No, u subotu navečer, frizerko se progurao u prvi plan. Teško je odlučiti, jako teško. Najgore je to što će netko od tih silnih kretena dobiti uskoro milijun. A ja mogu pjevati borbene! Kvragu.

15.02.2007. u 16:15 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (44)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Razni tekstovi objavljivani zadnjih godina po internetu, eventualno nešto poezije... i sve to uglavnom zato da imam sve to na jednom mjestu. A ako se netko zabuni i dođe ovamo, ha, šta ja mogu. Bit će mi drago...

Linkovi

Monitor.hr
XPORTAL

kontakt

sobbax@gmail.com