28.11.2006. / utorak

"krađa mobitela"

Jučer idemo Burim, Jazz i ja iz škole i u prolazu kod Sv. Mateja tam kod onog frizerskog salona nas napadne neki idiot i primi Burima za jaknu.burim ga je odgurnuo od sebe pa se jasmin umješao.vukao je jasmina do klupice gdje je bila boca pive i prjetio je jasminu da ako mu neda mobitel i sve što ima da će ga lupiti.jasmin mu nije dao ništa i primio ga je za jaknu i doleti burim i odgurne pedera od jasmina i doleti drugi peder i zvizne burima u glavu i burim se zaleti prema njemu i dolete drugih četiri pedera i burim nije niš mogao.i ovaj prvi peder je čopio jasmina i lupio ga je tri puta u rebra i u bulju.burim je potrčao prema dućanu ali je doletio onaj treči peder i sprječio ga.i onda mi je jazz dobacio mob jer je bio kod jazza i onda je kreno na mene i čopio me za vrat.burim i jasmin su ga čopili za ruke i odgurnuli i doletila je žena i svi su se pederi razbježali.žena je pozvala muriju i došla je kod škole.ispitivali su nas sve dok nije došla krim policija i odfurala nas u stanicu tamo su nas ispitivali do 23.00h i otišli čoriti doma.to je to.

- 12:23 - Komentari (17) - Isprintaj - #

27.11.2006. / ponedjeljak

štrajk završen

Da bar i danas štrajkaju da neidemo i danas u školu.profesori su dobili 60% veću plaću.E da ovo se dogodilo meni i jednom mom frendu.idemo mi oko igrališta tražimomog buraza i odjednom ćuješ "e dećki kak ste vi zgodni"mi se okrenemo i vidimo grupicu cura mi nastavimo dalje i one nas prate i odjednom počnu trčati za nama mi počnemo bježat moj frend uspije zbrisat a memne su ulovile da ne ulazim u detalje kaj su mi govorile i uspijem im zbrisat i lovile su nas cjelo vrijeme sve dok nismo došli do oktogona i onda su otišle u oktogon a mene je buraz zvao kojeg smo tražili.



- 08:15 - Komentari (4) - Isprintaj - #

22.11.2006. / srijeda

štrajk......................

štrajk štrajk....nemamo škole profesori štrajkaju hahaha malo produženi vikend.sve bi bilo super da prestane padati kiša ali kaj možeš kada ne prestaje padati pa nemam kaj raditi jedino kaj imam komp pa mogu kopat po internetu ali i to vremenom dosadi ali ja bi samo da prestane padati kiša.nemam vam kaj više pisat pa vam evo linking park.

linking park-crawling

- 21:18 - Komentari (15) - Isprintaj - #

13.11.2006. / ponedjeljak

book ljudi

danas nakon dva dana škola.neeee u pi*** materinu danas trebam predati plakat ali moram i znat nekaj reč o tome pa se sporazumjeva da moram učiti kad se vratim sa infice neeeeee.ali ima tu i vedrijih strana ako nauči dobim pet i miran sam ali se meni neda učiti.ali kaj možeš valjda ću izdržat.prekjučer sam pješačio odprilike deset kilometara po hladnoči da se smrzneš.moj buraz kaže idemo u blato tam je nekaj bilo mi čekamo bus nema ga odemo pješke dođemo do zapruđja kaže ma neda mi se i odemo jedan veliki krug oko dugava i vratimo se u dugave ja sam se smrzno.to je bilo sve za danas pozz.

- 08:36 - Komentari (55) - Isprintaj - #

08.11.2006. / srijeda

naslov

U nedjelju mi je pobjegla papiga ali se u ponedjeljak vratila jer ona samo leti oko moje kuće neće ići dalje.to sutra je neznam kak se piše ja mislim interliber pa sutra nema nastave pa idemo na velesajam valjda će biti dobro.neznam više kaj da vam napišep pa vam evo jedankoncert ali je u više djelova točnie u 6.do sljedečeg posta pozz

prvi dio

drugi dio

treći dio

četvrti dio

peti dio

i zadnji



- 13:30 - Komentari (4) - Isprintaj - #

02.11.2006. / četvrtak

Noć vještica

već znate da je u utorak bila noć vještica.da znate kakve su se nesreče dogodile evo jedna od njih:hitna je pregazila djevojčicu nedaleko od njene škole kada je prelazila cestu strašno.Ali ja sam se zabavio na noč vještica.dobro danas je napokon izašlo sunce pa mogu van.pa sad idem van.pozz

- 12:19 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.