listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

zivot kaze na greskama se uci...jea wright....nije tako lako...kako se samo kaze.....zivjet zivot i biti u svim trenutcima sretan u njemu tesko je...ali uvjek se samo pamte ljepi trenuci provedeni sa voljenom osobom....ja....sa jednom osobom sam proveo 6 mjeseci i uz sve....i dalje ju volim vise od sebe....koliko smo imali svadja toliko smo imali i ljepih trenutaka .....volim te beba...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

me n she

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a to je ona moj anđeo.....kojeg volim najvise na svijetu...


TO SMO JA I ZIZI

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NOVAK I JA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA I PES OD ZIZIJA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us








L I N K O V I

MOJA NAJVECA LJUBAV, KOKA MOJA JEDINA

once upon a time.....blah...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



JEDNIM OSMJEHOM


Jednim osmjehom, ti puniš me
I daješ snage mi da ustanem ujutro
Kada je vani mračan dan

Dan prikovan za prozore
Slika što tjednima se ne miče ujesen
K'o da je ljeto bilo san

Ulaziš mi u svijet kao vatromet
I daješ svemu neki smisao i ime
Strah me da nas ne stigne

Ovaj grad
A ti mi kažeš:»Ma ne brini se,
Navuci zastore, isključi svijet
Barem za nas»
Moramo se maknuti
Ili ćemo usahnuti
A ti me uspravljaš onako kako znaš
Samo ti

Jednim osmjehom, ti puniš me
I daješ snage mi da ustanem ujutro
Kada je vani mračan dan

Dan prikovan za prozore
Slika što tjednima se ne miče ujesen
K'o da je ljeto bilo san

Tad mi se učini da nešto u nama
Prijeti usahnuti od vakuma rutine

Ovaj grad
A ti mi kažeš…….

utorak, 24.10.2006.

oj ekipooooo...evo da se javim....ovaj post pisme vec po 3. pita svaki mi se puta ugasi komp na pola posta...aaaaa....za popizdit.....eee....ovaj ce post biti manje emocionalan od proslog....tako da cu ovdje stavit neke slike i tako...ono radi reda...heh....i tako....skola ide....nije bas daje najbolje....ali ide....danas bas nismo imali ljepo zadnji sat...pa sam bio na zutom....i tako...sada doso doma...spremam se za trening....hehe....kako banalno....ok....a stvarno danas nemam stvarno inspriracije....stvarno....umoran sammmmm.....full...blaaaaaa i tako.....post ko post....nista vise necu napisat...haha....dosta....ovo je the end posta....i jos malo slikica poslje i tkao....jos jedan ps...i to je to....pa da pocenemo sa slikama....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tarik ja i toni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

to sam ja na spravama, tamo imamo ono neke sprave u sumi za chillat , zajebavat se , provodit vrijeme vjezbat i tako....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sale narkic wahaha

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo sam ja prije mjesec i po -2..ahahhaha

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


grafit sa sam nacrtao u plejsu proslu zimu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ekipa kod fasta...


evo to je to.... od posta....

a jedan poseban pozdrav.....pogodite kome? aaaaaaa....mojoj najdrazoj dragoj...mojoj bebi ....koju volim najvise na svijetu...naj naj najvise....ninaa mojaaaaaaa,,,,volim te od bilokoga najvise.....i jos vise.....beba nedostajes mi=)....jako jako....volim te...koka moja.,,,



| komentari (45) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.