Snjeguljica

nedjelja, 18.03.2012.

Kako napraviti smokey eyes

Vizažisti kažu da je smokey eyes tehnika koju bi svaka žena trebala savladati (što naravno ovisi i o tome voli li se pojedina žena šminkati ili ne). Ljudi su različiti: neke žene obožavaju šminku i rado će uložiti u kvalitetne proizvode i naučiti tehnike dok će se druge koje nisu toliko lude za šminkom odlučiti na najjednostavije tehnike koje zahtijevaju minimum truda ili se uopće neće šminkati.

Ovaj post pišem za prvu skupinu žena, dakle za one kojima šminkanje predstavlja užitak. Smokey eyes se može napraviti na puno načina, a na vama je da odlučite koji vam je najdraži i koji vam najbolje pristaje. Mnogo djevojaka gleda razne tutorijale na YouTubeu koji im pomažu u tome da nauče tehnike, no i to može dovesti do poteškoća. Tamo se, naime, nalazi mnoštvo različitih stilova i tehnika, a kad se toga pogleda previše djevojke uglavnom nakraju budu zbunjene jer im se „gradivo“ počne miješati. Moj savjet onima koji se tek uče je da krenu od najjednostavnijih tehnika jer će tako ići korak po korak i postepeno savladati i kompliciranije tehnike koje zahtijevaju više truda.

Ja moram priznati da sam stvarno zaljubljena u smokey eyes. Znam ga napraviti na jako puno načina, koristeći razne boje i tehnike, no budući da volim jednostavnost jednako tako preferiram i jednostavnije lookove. U ovom postu ćete vidjeti dva vrlo slična looka koja najčešće radim kad navečer izlazim, a koja su prilično jednostavna. Jedan od najdražih mi je jednostavni crni smokey eyes koji pristaje većini žena, a o njemu i o tome kako ga napraviti sam pisala u postu o gotičkoj šminki. Ovi o kojima ću danas govoriti su spoj metalik srebrne i crne boje, a nisu teški za napraviti. Pa krenimo s uputama i savjetima.

Smokey eyes 1

Ovo je zapravo bila moja interpretacija looka Tarje Turunen, moje najdraže pjevačice (bivša pjevačica grupe Nightwish). Za ovaj look sam koristila sjenila Max Factor, duo koji se sastoji od sedefasto srebrne i sedefasto crne nijanse. Crno mat sjenilo koje sam koristila je bilo Manhattan (najbolje crno mat sjenilo ikada), a svjetlucavo bijelo sjenilo u prahu je bilo Naj Oleari.

1. Nakon što sam nanijela bazu za sjenilo po cijelom kapku sve do obrva na kapak sam nanijela srebrno sjenilo.
2. Zatim sam nešto debljim kistom nanijela sedefasto crno sjenilo u vanjski kut oka i na pregib (samo do polovice), tako što sam napravila kružni oblik.
3. Kistom za blendanje sam potom blendala crno sjenilo
4. Ispod obrva sam nanijela malo sedefasto bijelog sjenila, ali vrlo malo, jer mi nije cilj da se svjetluca već da bude elegantno, te sam crno sjenilo još jednom lagano blendala kako bih ga spojila s bijelim i izbjegla oštre prijelaze.
5. Nakon što sam ove dvije bojila spojila u cjelinu na vanjski kut kapka preko već nanesenog sedefastog sjenila sam tanjim kistom nanijela malo crnog mat sjenila te sam ga blendala sa sedefasto crnim. Na ovaj način sam dobila dublji i profinjeniji dojam i izbjegla monotoniju.
6. Zatim sam u unutarnji kut donjeg kapka nanijela malo srebrnog sjenila, a na vanjski malo sedefasto crnog sjenila. Te dvije boje sam lagano blendala, a crnu sam pomoću manjeg kista za blendanje spojila s crnim sjenilom na gornjem kapku
7. Nakraju sam na kapak nanijela tanku liniju crnog tuša, a na waterline crnu olovku.
8. I za završni touch sam stavila nekoliko slojeva maskare kako mi se oči ne bi „istopile“ ispod teške šminke.

Evo pogledajte kako je izgledalo:

Image Hosted by ImageShack.us
By morbidia86 at 2012-03-18

Image Hosted by ImageShack.us
By morbidia86 at 2012-03-18

Smokey eyes 2

Ovaj look se na prvi pogled čini sličan prethodnomu, iako je sama tehnika nešto drukčija, no što se tiče kompliciranosti, nema bitne razlike.

Za ovaj sam look koristila malu paletu sjenila od Maybelline koja se sastoji od dvije nijanse ružičaste te crne i bijele, a sve su boje sedefaste, no ja sam koristila samo crnu i bijelu. Pored toga sam koristila isto crno Manhattan mat sjenilo iz prethodnog tutorijala te sedefasto bijelo sjenilo od Deborah, koje je došlo u triu s još dvije nijasne plave (koje by the way, ništa ne valjaju, nemojte ih kupovati).

1. Nakon baze za oči sam na kapak nanijela sedefasto crno sjenilo iz Maybelline palete (izostavivši unutarnji kut) koje sam potom blendala manjim kistom prateći kut oka
2. Ispod obrva sam nanijela sedefasto bijelo sjenilo iz iste palete te sam crno blendala još jednom velikim kistom za blendanje kako bih stopila ove dvije boje.
3. Zatim sam preko već nanesenog sedefasto crnog sjenila nanijela malo crnog mat sjenila te ga ublendala u sedefasto kako bih dobila dramatičniji dojam.
4. U unutarnji kut kapka (na koji prethodno NISAM nanijela crno sjenilo) nanijela sam malo bijelog sjenila iz Deborah palete blendajući ga lagano s crnim, a isto sam napravila i na donjem kapku.
5. Na vanjski kut donjeg kapka nanijela sam sedefasto crno sjenilo i blendala ga sa sjenilom na gornjem kapku.
6. Za kraj sam nanijela crni eyeliner, crnu olovku na waterline i maskaru.

Image Hosted by ImageShack.us
By morbidia86 at 2012-03-18

Image Hosted by ImageShack.us
By morbidia86 at 2012-03-18

Maskara koju sam koristila je L'Oreal Carbon Black Double Extension kojoj sam vjerna već 5 godina jer ne samo da produžuje trepavice već im daje najcrnju moguću boju kakvu malo koja druga maskara može dati, stoga vam svima savjetujem da je isprobate.

Ruž koji koristim kad se ovako našminkam je uvijek neke svijetle boje jer ne želim da dojam bude prenapadan. Preporučujem svijetlo ružičastu, breskvastu ili boje kože (moj omiljeni).

Ja sam ljubitelj sivog i crnog sjenila, no ako se odlučite i za neku drugu boju nećete ni s njom pogriješiti jer se smokey eyes može napraviti u svim bojama, i svijetlim i tamnim, samo je red na vama da izaberetu onu koju vam se sviđa.

Eto, to bi bili neki od mjih savjeta kako napraviti smokey eyes, ove sam izabrala zato što su zbilja jednostavni, a o malo kompliciranijim lookovima bit će riječi u nekim od mojih narednih postova. Dotada pogledajte koji tutorijal na YouTubeu, ima ih zbilja izvrsnih, vježbajte i budite strpljivi. Pozdrav!

18.03.2012. u 17:09 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< ožujak, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2012 (3)
Ožujak 2012 (12)
Veljača 2012 (1)

Opis bloga

Ovaj blog se bavi svačim pomalo, dakle, nema neke određene koncepcije niti teme, no na njemu ću uglavnom govoriti o gotičkoj subkulturi (budući da i ja u nju spadam). No budući da sam i veliki bjutiholičar ili makeup junkie, vidjet ćete i neke moje makeup tutoriale te recenzije proizvoda (makeup i njega kose) i još neke zanimljivosti za koje budem smatrala da ih ne bi bilo loše podijeliti s vama.

Linkovi

http://www.youtube.com/user/snowwhitebeautyful

http://www.myspace.com/571678661