Lilypie 1st Birthday Ticker

snowmann

03.06.2006., subota

Zakon o zabrani pušenja

Kao prvo, pozdrav svima! Znam da me dugo nije bilo sa nečim novim ali se nadam da ponekad navratite.
Htio bi napisti nekoliko riječi o aktualnoj temi prijedloga zakon o zabrani pušenja na javnim mjestima. Razlog toga je dosta medijske pažnje koja je ovih dana usmjerena na to. Posebno što čitam jako puno kritika na taj prijedlog.
E pa ovako. Nije mi jasno kako ti koji puše imaju obraza buniti se protiv tog zakona. Čak po nekima od njih, kao da se osječaju diskriminirani što neće moći pušiti naprimjer u kafiću. Ja te iste pitam a zašto bi pušili? Ako ja koji ne pušim dođem u kafić, od kuda njima pravo da me truju svojim dimom? Nemaju to pravo.
Sad će neki reći da ja nemoram u takav kafić, ali kafića u kojima se ne puši nemoguće je pronaći.
Mislim da svatko ima pravo radi što hoče u granicama opće poznatih normi, ali bi po mojom pušenje trebalo biti privatna stvar. Tako da nek puši tko hoče ali kod kuće ili negdje gdje neće ugrožavati druge. Jer, čujem komentare tipa: zašto nebi pušili, kakav zdrav život, pa zrak je ionako prepun bakterija, smoga itd. E pa to je njihovo mišljenje, a neka budu svjesni da ima i nas koji misle drugačije i koji ne žele udisati dim nečije cigarete. Jer ti drugi oko njih nemaju mogučnost izbora.

- 14:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Vrijeme u Zagrebu
The WeatherPixie