schpekec

utorak, 27.12.2005.

Neki kakti Božićni naslov...

Ove godine mi uopće nema Božića. Jesam tužna? Ne znam. Ne u biti. Kaj ja znam. Nije uopće bilo snijega...tek se sinoć sjetio past. Nisam dobila ni jedan jedini poklon, (nije da ih inače dobivam, al ono sad je kao neko vrijeme darivanja pa ono...mislila sam jelte...možda...netko...bilo tko?!), za božićnim ručkom nas pol nije bilo (buraz pojeo i otišo u sobu, mama bolesna pa nije niš jela, i tak ostali ja i tata...oboje šutimo i jedemo jednoteistu hranu ko i svake god). Ne znam...znam da su blagdani jedino po tome što nemam faxa ovih 2 tjedna i po tome što mi neko jadno, polumrtvo stablo s paradirajućim lampicama stoji u kutu boravka. Naravno, sama ga svake godine moram kititi i nekako se uvijek nađem u istoj situaciji...skroz izgrebana i sa fucking smolom na rukama koju nemrem skinut sljedećih tjedan dana! I ove godine mi je cijeli bon otišo na poruke ljudima koje ili ne volim ili nisam vidla 5 godina ili koje više nikad nećui vidjeti. To me najviše živcira...kad se nešto kao mora. Moram slat ljudima poruke za Božić, moram čestitati glupe rođendane (a da i ne počnem sa imendanima!) nekima s kojima uopće nisam dobra (počevši s daljnjom obitelji i sl.). Te neke obaveze...sitnice...gluposti.

Nova godina. What's the deal s Novom godinom? You love it or you hate it! Ove godinu nisam ni sim ni tam! Idem na neki tulum (thus the loving it part!), ali ne poznam nikog na tulumu osim jedne cure (thus the hating it part!). Sad...što će od to dvoje prevladati? Javim ti. Tebi koji ne čitaš ovaj blog. Ne znam dal ga ITKO čita. Ak da...super! Ak ne...još bolje! Mogu mljet gluposti kakve god hoću tj ho ću (naravno...svi znamo da ćemo sada neću pisati odvojeno pa sam mislila da će to uskoro prijeć i na hoću! What is this world coming to? Joj oprostite...what is this Balkan coming to?!
- 20:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>