snkmetall

četvrtak, 28.09.2006.

KRAj NJEMACKE ;)

evo ga stigao je i kraj mog puta u njemacku. . . bilo mi je dosadno u busu dok nisam bolje upozno dva spaljena lika mateja i mislava (bubnjara i basista) s njima sam se sezo cijelim putem (dobro na kraju je matejo poceo ic na zive sa svojim "bubnjanjem") al svi smo prezivili i zavrsili u njemackoj kod ispravnih i dobrih ljudi (jedan od njih zna hrvatski pa moram paziti sta pisem). Bili smo u muzeju mercedesa u studgartu pa obisli par muzeja i tak, zatim smo otisli u karlsruhe gdje sam kupio pojacalo koje je od marshala (za one koje znaju o marshalu i njegovoj kvaliteti znaju i zasto sam sretan) inace ono je kostalo samo 85 EURA!!! a kod nas dode isto takvo skoro 180 eura! sutra idemo kuci, moram priznat da mi je i malo drago. ovdje je hrana super ali nisam navikao na arapsku hranu (spavam kod prijatelja koji potjece iz tunisa) pa imam "probavnih tegoba" ;) (kontate me)! a i dosta mi je schwaba saki isti, ista frizura, isti nacin ponasanja (svi neki nabrijani, koda su cijeli svijet spasili) i naravno svi neki reperi! No ovdje nema ljudi koje nevolim i nema budala koji o meni seru misleci da su oni savrseni, al nema veze boli me! i nedostajat ce mi ovo neodlazanje u skolu i zujenje! ajd ljudi vidimo se odlazim sljedeci put se javljam iz LIJEPE NASE!!!
- 17:46 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.