Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



Blog images

yea...I am cute..hehe...



Natasha
mjesto-SNK
god.-17
škola-žuta gimnazija-Đuro
mjesta na kojima me možete vidjeti-TVRĐA
volim-izlaziti,pit,jesti burek i kifle...
ne volim-dvolične ljude,decke koji samo iskoristavaju,laži...
Hm...brineta sam


Blog images

plavushe su bolje...ustvari zavisi kako koje...hehe....



Nina
mjesto-SNK
god.-17
škola-žuta gimnazija-Đuro
mjesta na kojima me možete vidjeti-TVRĐA
volim- mog DEJANA,izlaziti,pit,živcirati se bez razloga,i zivcana sam...
ne volim-drolje,ljudi znaju na koga mislim,laži,ma sve kao i Natasha
Hm...plavuša sam


image hosting for myspace

to are world

***TwO bEsT fRiEnDs***

nedjelja, 11.03.2007.

eee ljudii eo i ja da napisem kojji post heheh....da nina je vec rekla da sam nasla jednog...heheh..daaaa istina jako doar decko....ee zaboravih reci da navratite u bou preludo je...(to je na livani ak neko nezna) hehehe=)....ae ljudi moi pozz svimaa koje znamo i neznamooo heheh.....a boze sta i ja pisem al oke znate vi da ja nisam bas cista hehehe ae ae kisss nini,ineski, bojanuu naravno, ceci,topalovicki.i kim posebnooo....ae pozzzzzz.........

- 21:13 - Komentari (0) -Samo ti laži!!! He,he,he - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (2)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Dvije najluđe frendice na svijetu koje su proklete u ljubavi...

Friendster images

you can watch,but you cant touch




Customize your blog

we are playboy girls....al zamalo...hehe
















Music Video Codes by VideoCure