Snjeguzica-velika joj guzica!

09.01.2007., utorak

noc sumnju i strah donosi

sanjala sam nocas teroristicki napad na Zagreb.
napali su nas Rusi.

vracala sam se izvana (dal s proslave Nove ili cega vec) i nasla sam se na onom Zelenom valu kod HNK. gledam ja u nebo i vidim avion koji ima nekakva svjeta sa strane. i avion pocne ispustati nekakve projektile!

panikaaaaaaaaaaaaa!

vrisak. neki od projektila padnu na Frankopansku i ja se u tom trenutku nadjem kod onog grmlja ispred HNK i hocu potrcat malo bolje osmotrit situaciju, kadli se pojavi dzip s Rusima koji pocnu pucat na mene. pogode me, a ja se bacim pod grm i pravim mrtva.

nekak stupim u kontakt s mamom koja mi kaze da ce me cekati kod sestricne.

ostatak sna se vozim okolo, dakle duljim putem do sestricne, po gradu i to u tramvaju koji vozi po zelenom valu (smjer istok-zapad) iza scrnog Mercedes dzipa od terorista.

na kraju sna iskacem iz tramvaja, ulazim u zgradu prek puta sestricne, suljam se i racunam kako da neopazeno predjem cetu.

zadnja scena je poznato lice koje me docekuje i tako moje mucno putovanje zavrsava u sigurnosti drage osobe.
- 10:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Linkovi