Tup pogled

subota, 29.10.2005.

ISUSE ! FOR FUCK SAKE !

Ne nije danas Halloween ne brinite..
Kao sto sam jucer vec govorio, danas, tj. jucer je/bio "Halloween Ples/Party ili kako to vec zelite zvati".
Ali evo samo da rijesim formalnosti stranice.
Nabavio sam Studio 8, ultimativno razvojno okruzenje za razvijanje web stranice(iako jos uvijek guram Notepad, hehe).
Bravno BUG ! A i tema broja su web stranica, iako to oni nazivaju "detaljno" a ja to nazivam "uzasno". Zasto?
Zato jer autor nije cak obijasnio kako se to radi a zapravo ni nije detaljno.
Tako da radim "PHP Tutorial" u Flashu 8, trenutno je na NG Alphama, a trebao bi biti gotov sutra.
Link(Alpha) - http://www.newgrounds.com/ngmag/alphas/alpha/1280

A sada idemo na zabavan dio, tj, "ono sto se dogodilo jucer".
Dakle da pocnem(iako ce ovo biti i u kolumni).
Halloween Party
Pocinje u 6 i 30, a zavrsava u 9 i 30. Dakle tri sata. Jako sam se radovao.
I kako sam bio "part of the stuff" dosao sam u 6 i 20(naravno sve to mislim na popodne).
Onda sam se vratio drustvu i cekao s njima nekih pet minuta.
Usli smo.
Sada se vracamo u proslost. Uredivali smo prostoriju cijeli dan. CIJELI DAN. Napuhali smo oko 200 balona, a od toga ih je oko 30-40-50 bilo zavjeseno na stropovima i na katovima, dakle nije se moglo do njih.
Opet se vracamo u 6 i 30.
Usli smo(su).
Jeste li gledali "Nestali U 60 sekundi" ? Dobar film, mislio sam nerealan, aku sada sam vidio da sam se prevario.
Usli su, a baloni koji su bili po podu nestali su u 30 sekundi. Samo se je culo BUM BUM TRAS BOOM ! OH !!!
ONO STO SMO NAPUHAVALI CIJELI DAN NESTALO JE U 30 SEKUNDI !
Ovo je tuzno ljudi, tuzno, jako jako tuzno.
Hrvati su zivotinje, zivotinje. Dobro ne svi, ali od svih koji NISU radili na projektu nego su samo platili 10 kn, SVI su razbijali, SVI .
Dobro..
I plesali su. Ali cekaj malo ! Pa ja nisam covjek ! Ja ne mogu plesat ! Ne "ne mogu" kao "ne mogu" vec kao "necu".
Bas nisam mogao. To je bila glazba za ples u jedan, a meni se to cini glupo i nisam plesao tako sam, a a, ne ide..
I tako sam proveo 2 i pol sata setajuci se(van nismo mogli izac). Samo sam povremeno malo zaplesao s jednom:
Zamislite nekoga s kim ne biste ni pijani(ne nisam bio pijan :) ) plesali s njim. Ne zbog toga jer je ta osoba ruzna, nego jednostavno vas ne privlaci, UOPCE.
Ali opet, da vas neko pita 1000 puta u sekundi istu stvar, i vi biste na kraju rekli da... Moras, izludi te, siznes..
Ali moj najbolji prijatelj je pobijedio na jednoj igri, pa je to malo poboljsalo dojam.
Ali na kraju mi je ipak drago sto sam isao. Zadnjih 15 estak minuta dosao sam na svoje. Glazba je bila za u dvoje...
Dalje necu nis govoriti.
Ali svejedno, na sljedec IDEM !

29.10.2005. u 20:12 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

n/a

Linkovi

Moja web stranica - link
Moj forum(imate link i na mojoj stranici) - link
Tup pogled - link

Skola?

Da, osmi razred.

Outta Function

Ovaj blog više nije u funkciji.

Sve gluposti koje ovdje piše su - gluposti.