sex-love-pain-... AND health

nedjelja, 17.09.2006.

NEOBJAVLJEN ZIVOTOPIS 17/07/06 17:17

Lezim tako bezivotna i bez cilja...

Kao daltonista gledam oko sebe i sve mi crno.

Nema niceg da me pokrene, da mi stavi OSMEH na moje bezlicno lice, da me USRECI, da me PROMENI,...

Tako sekund po sekund, minut po minut mog zivota - prolazi.

Nisam vise "BLUDNO" dete koje su pokretale zurke, muzika, zezanje, smejanje, muvanje,...

Mozak mi je KONFUZAN - 1000 stvari navire.

Pravi "drug" za ispovest mi je ovaj list papira. Sto vise starim vise briga i tezih tema za razmisljanje, a sve manje pravih prijatelja.

Pitam se da li sam glupa ili samo ne znam kako da odreagujem u datoj (odredjenoj) situaciji.
- 19:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.