utorak, 26.02.2008.

crvena subota

zašto crvena?..........zato jer je prošla u utapanju u crvenom vinu.
......barem koliko se ja sjećam........
enivejz,imali smo probu i totalno,al totalno smo rasturili!.kud jebote svirka nije mogla tako proć!........a jebiga...sta je tu je.
onako upareni i nasaftani smo se uputili ka opatovini gdje se Ljuco ubio ko gnom,a mi smo igrali štofleka.(za one koji ne znaju sta je to, ............. ...ne da mi se).
ubili tamo svu cugu i veli Iskra kako zna neki super socijalan birc ,da je blizu,na 2. katu neke zgrade. (......pitaj boga di,..sad da me tamo pošalješ nebi se nikad vratio)
uglavnom,jebeni birc je bio zaključan,a meni se jako,jako,jako superjakogadno pišalo.
spuštamo se dolje,kad tamo prozor 2 sa 2 ,širom otvoren, a dolje garaže. ...
i niš... jebiga...the man's gotta do what a man's gotta do.and I relly had to do that!
pišam ja ko narodni heroj,osmjeh na faci,mir u duši i nečija rzka na mome ramenu.
.............
neki lik se stvorio koji zivi tamo i veli on meni "pišaš ti."
velim ja bjemu da bi prestao kad bi mogao,al da vino oće van..........i tako on mene drži za rame i sere,ja pišam i odjednom shvatio "on mene dira dok ja pišam!"..reko ALO šta je sa rukom!?!?odjednom ja njemu serem,on me zbunjeno gleda,a Dino i Ljuco čekaju u redu jer se i njima piša!
...........ala smijehova te večeri............
poslije smo otišli popit još malo pa doma.
......
..............e!
jeste li znali da cure mogu prditi na micu!?!?!?
djenja!
bass

<< Arhiva >>

Copyright by:Pustolovine jednog zagrebackog benda - SNARE Dizajn by:Freaky Layouts