<body> Svako dijete treba mobitel!!!!! [pa tak i ON] šmjccc :( - a friend is someone that reaches for your hand and touches your heart :) - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
dizajn : patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

As we go on we remember all the times we had together and as our lives change come whatever-we will still be BEST FRIENDS FOREVER!
Image and video hosting by TinyPic

Zagi
zovem se ...ah ,ne zanima vas..
[zovite me Zagi]
imam 14 god.
idem u najbolji 8. a raz.
...vołim jednog i neponovljivog(aha baš)
viskog prekrasnog predivnog dečka.
njegovo ime nije za javnost [hihihih]
volim Harry Pottera i svoje dvije BF
[Šnala i Tejchy]
pa...inače sam mala..meter i žiletrolleyes
i to bi bilo to....kisssykiss


Šnala
zovem se...pa...zapravo...
drugi me zovu...zubo
imam 14 god...
idem u naj 8.a[sa Zagijom)
...vołim jednog viiisokog,crnog,
slatkog, pametnog dečka...hihi...cerek
isto obožavamm Harry Pottera ...,,
inače...svaka druga riječ mi je smiješna..
[jaaako smiješna]
kisssy svima kiss


Svako dijete treba mobitel!!!!! [pa tak i ON] šmjccc :(
utorak, 18.03.2008.

eiii..
dosadno mi je užasSno,,ne znam kj bi delala... sutra ne idem v škoLu :DDD
bLago meni ,kj ne?! mislim jeje to super zbog nastave aL bi ovak najrađe išLa.smijeh..ahh... i tak to...još samo sutra i gotovo...a daiii.cry..ne bi ja a-a :(
aL oke.. dns je v škoLi biLo baš fensi.beljzubo uhh,,,pod geografijom pogotovo..jaaaj..i tak.. xdd
kak se gubim...dddddddddddddddddddddd
jedva čekam kj se vrnemo v šk i kj bum vidLa staLno svojega*,,cerek,hhhh,,, aL još i na državno...uff,,..ma nekak bu...ovoga ,de sam staLa.. ahh,,., baš mutawi post...al kj buš..ma...to bi biLo to... tnX na komentarčekima,,,makar ste mogLi i boLje. aL oke,za prvi put je oke.dead
i još samo ovo,,moj novi životni moto( rofl)
Ako nema prilike ,moraš je stvoriti saM!!! [aL je pitanje KAK? nemam ideje. neeeeee znam kak. i to me ubiJa. preveč je vremena prešLo..]
ma... sTvoriću ja neku priLiku ak bu sreĆe... ahh...[nadajmo se] mDa...536242356453% lazelaze
ma mooooram . niko nebu umjesto mene.. ne?!
no ve pak sam se pošteno zgubiLa..kak šarmantno..jojx
ajde pusSa kisssvima..........................................................................................................................................................
neda mi se nabrajati....[nije vrijeme ni mjesto] XD
pusicakisskisssmijeh
Image and video hosting by TinyPic
[ovaj post-bolje reći postek,napisala je ŠnaLa]burninmad



| 24 | Komentiraj | On/Off |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.