petak, 07.04.2006.

ne znam šta bi tu trebala napisati...

I tako...
Jučer smo igrale graničara protiv akačica...
I totalno smo ih sravnile sa zemljom.
I bile smo jako vesele.
Jučer sam bila na porti pa nism bila na
nastavi.Jeeeeee...
Danas sam išla sa aggressivkom, još jednom curom iz
škole i sa ravnateljom na HRK(Hrvatski
katolički radio), gdje smo gostovali u Školskom
sandučiću(ime emisije).Ja sam pričala o školskim
priredbama.Pa ni danas nisam išla u školu...
I tako...
Why the fuck stalno govorim i pišem I TAKO?
Loša sam...

Danas idem s razredom u kazalište...
Javim vam kako je bilo.

I još nešto.Stavila sam novi spot.
Pogledajte kraj, kad Slash svira solo.
Kako vam se sviđa spot?Meni je baš zakon.
Dubokouman je...Ajde bok, idem ja da ne
filozofiram previše...wave

- 16:13 - Komentiraj (14) - Printaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.