mihycka

18.06.2007., ponedjeljak

:(

mahej ljudi sam da znate da mene nećete tak
skoro vidjet vani. stara mi je rekla da ak neće
bit dobre ocjene da ću ljeto provest u kući i da
neću ić na more. a ocjene će mi bit loše proći ću
s 4 i uglavnom bitni predmeti su mi 3
tak da jbg ljudi nećete me tak skoro vidjet
dobro neće te me vidjet od onog dana
kada dobim svjedođžbu i kad ju predam staroj.
ajd niš to vam je dosta začitat.
isss još vas samo 4dana vidim i onda više ne.. ajoj nononononono
nećuuuuuuuuuu daj e falit ćete mi svi!!!! (mislim na sve osmaše)
e i da p.s. ja i dalje nam dečka i izgleda da neću imat
jbg nononono

kisssssssssss svima kisskisskisskissmahwavemah


Pogledaj me.
pogledaj me jos samo nocas
i vidjeces nesto sto nisi vidjeo prije u mom oku
volim te,jos uvijek duboko si u mojoj dusi
tamo je tvoj dom,
sve moje misli lete prema tebi,
jer ti si kralj moje duse,
i ja pripadam samo tebi,
a nesmijem,
jer ti pripadas njoj!
Zao mi je sto cu proci kapiju snova,
a ti neces vidjeti da zelim samo tebe,
Bog ce mi oprostiti,
jer zna da si ti svijetlo mog dana,
prva pomisalo sa kojom se budim,
i zadnja s kojom legnem.
Molim Boga da mi oprosti sve,
sto te volim dalje,
jer ti nisi zasluzio da te volim,
al' ipak te srce voli.
Pogledaj me još samo nocas i vidjet
Ces u mojim ocima da zele da me samo
Zadnji put zagrlis jer te moje srce još uvjek
Voli…

- 21:04 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

hmmmmm svi imaju blog pa evo i ja ćuroflrofl

Linkovi

Bunny Images

Bunny Images



evo malo o meni: ja sam mihaela
idem 7. razred fran galović škole
rođena sam 19.09.1993
po horoskopu sam djevica (u životu
sam tipitčna djevica što mi nije
dobro al nema veze)roflrofl
imam 13 godin
slušam metal i rapdead
iam puno frendova i frendica
neću nabrajati da nekog nebi
zabila rofl
hmmmm to je to za sad

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Image hosting codes

Image hosting