Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

snaha protiv diktatorice

nedjelja, 20.01.2008.

sve je super i sve je za pet...

Uglavnom,puno toga se događalo od mojeg zadnjeg posta...svejedno,nitko ne čita moj blog. cry

Novu Godinu sam provela sa svojim najdražim,bilo nam je predivno! Bili smo na Korzu,pa u Stereo Dvorani i u još nekim bircevima gdje su puštali rock jer u SD su puštali house...nije bilo tako loša muzika koliko sam ja zagrižena rockerica pa mi ništa drugo ne dolazi u obzir osim rocka. bang

Veza nam se jako učvrstila od 1.1. Normalno,znamo se posvađati,ali ništa strašno...svađamo se taman kolko treba. zubo

Moja novost je da sam počela učiti ko luda jer nemam pametnijeg posla... čak sam počela slušati Mozarta jer postoji tzv. Mozartov efekt kada slušajući njegovu glazbu počinjete lakše učiti i koncentriraniji ste. Sad ne znam je li to istina...ja ga slušam,ali ne primjećujem neki pomak... zujo

Ti znanstenici... laze

Ništ,idem ja ajat pajat! Btw. naši rukometaši su carevi...ma kakvi carevi...BOGOVI! dead

- 00:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Borba snahe i zle svekrve