Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

snaha protiv diktatorice

ponedjeljak, 17.12.2007.

problemi

Imam dosta svojih problema,ali najviše nervoze proizlazi iz njegovih. Uvijek mislim "Lako za mene,ja ću svoje probleme riješiti".
Ali k vragu,nagomilavaju se! puknucu

Moja svekrva Z.B. je uistinu gadne naravi. Opet ga je izvrijeđala,prigovarala i sra**. Tako da sam ja svom dragom rekla "Ideš ti sutra na razgovor za posao,kada te prime za stalno iznajmit ćeš stan i otići iz one jeb*** kuće!"

Tako je i bilo,napisao je lijep životopis,ja sam mu našla lijep posao,lagan- a dobra zarada. Sada oćekujem pozitivne rezultate-njegov poziv u kojem će reći: "Malena,dobio sam posao!"

Pošto se dugo ne javlja najvjerovatnije ga je dobio,osim ako debilček moj nadraži nije zaspao!!! zubo

Ozbiljno sam se posvađala sa svojim roditeljima. I imam one dane. Tako da sada žderuckam praline i smišljam kako ću skupiti novac za vozački i moj najveći plan 2008.-odlazak na koncert Maidena!
Karte se puštaju u prodaju za tri dana,a ja kod sebe nemam ni lipe! Bojim se da će od mojeg odlaska na taj koncert biti jedno veliko NIŠTA!
zaliven

No dobro,kada se situacija popravi,i kada ja završim faks moj mucek i ja odlazimo živjeti negdje zajedno,započeti svoj život kako treba...sve više maštam o bebi,tj.zaluđena sam! Čim ugledam izlog dječje obuće i odjeće,igračaka itd.odmah popiz*** i buljim u izlog kao da sam vidjela Elvisa nut

Ah te želje...ja bi sve htjela,a novaca nigdje! Taj vražji studentski život,dobro da me roditelji hrane i daju mi krov nad glavom. Ali i užasno me ograničavaju,baš su zatucani! Moja mama se ne može pomiriti da sam našla osobu svog života,ona i tata...valjda misle da sam i dalje njihova mala curica iako sam izrasla do 175 cm i imam 20 godina! eek

Ništa...idem kupit uloške i praline! Uživaj,dragi moj dnevniče (i ako ima neki čitaoc,također pozdravljam!) sretanwave

- 14:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Borba snahe i zle svekrve