Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

snaha protiv diktatorice

nedjelja, 16.12.2007.

uvod

Pozdrav!
Ja sam jedna djevojka iz Zagreba koja ima dečka čija je majka zla baba! U ovom blogu ću pisati o razbijanju diktature (buduće) svekrve.

Moj dečko (još) nije završio fakultet,a majka mu je u menopauzi,pa je malo (previše) razdražljiva i okrutna,ali samo prema mom dečku što mi jaaako smeta. Žena je poduzetnica pa je naučila preveslavat ljude,ali je naišla na prepreku (čitaj:mene) koja ne "puši" te fore. Svoje radnike (bauštelce,od kojih večina nema ni osnovnu školu) može muljati,ali mene (sa završenom gimnazijom i 1.godinom fakulteta) neće.

Danas mi je puknuo film pa sam odlučila pisati blog u kojem ću zabilježiti svaki uspjeh i neuspjeh u borbi protiv te zle babe.

Uskoro slijedi post u kojem ću napisati neke nepravde koje je učinila mom dragom.

- 00:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Borba snahe i zle svekrve