Iako se trudim, i dalje želim ono što mi pripada

Ei, na početku da mojim svim čitateljima zahvalim što željno očekujete moj novi post. Iako imam puno obveza i ne stignem ništa, našla sam malo vremena da vam se javim i potrudim se napisati što bolji post. Nadam se da će vam se svidjeti!


I nakon ovoliko vremena na spomen tvoga imena srce počne kucati sve brže i brže. Rekao si da ćeš dio mene biti zauvijek, tako očito i je. Kada mi kažu da si loše i da ti ne ide nije mi svejedno jer mi je još uvijek stalo. Kada se sjetim što sam sve imala mogu samo staviti osmjeh na lice jer bilo je prekrasno i bila sam najsretnija, s tobom. Znam, ne treba se vraćati na staro, ali ipak sve podsjeća na tebe. I dan danas ljudi me pitaju za tebe, a ja se samo nasmiješim i kažem da je tako moralo biti. U tvom naručju uvijek je sve bilo savršeno, čak i u snu. Čitam stare postove namjenjene tebi, odmah me sjeta uhvati. Trudim se maknuti se od tebe, ali ne ide. Vežu me mnoge stvari za tebe.

love Pictures, Images and Photos

****

Iako si daleko od mene,
ne želim da sve u zaborav padne.
Ne želim te izgubiti,
ne želim samo tako te od sebe pustiti.
Moraš mi obećati da ćeš me zauvijek voljeti,
da me unatoč daljini nećeš zaboraviti.
Želim te čekati koliko god treba,
želim i dalje biti samo tvoja beba..

Nedostaju mi tvoje oči plave,
usne koje svakog mame.
Fali mi tvoj osmijeh
i onaj zavodljivi pogled..
* Ova pjesma je izvučena iz moje bilježnice s pjesmama. Davno je napisana i posvećena jednom dečku, a sada služi samo kao jedna jako lijepa uspomena.

Pusu vam šalje vaša Matea
Posted on: utorak, 17.11.2009.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

profil - blog - linkovi - misc