Zaljubljena djevojka koja voli i koja je voljena

Nisam već dugo napisala post nikakav. Pomalo mi nedostaje taj svijet blogova. Praznici su, a ja uživam maksimalno u svakom novom danu. Sunce mi mami osmjeh na lice i sretna sam.


Prije nekoliko dana bio mu je rođendan. Bila sam uz njega. U ponoć ga zagrlila, poljubila, čestitala mu i rekla da mu želim da mu se sve želje ostvare. Rekao je da je jedina želja koju je imao kraj njega, zagrlio me. <33

Image and video hosting by TinyPic

* U školi smo pisali zadaćnicu. U svim ponuđenim temama našla sam se u ovoj...pisana je za njega.

'' Nije se teško zaljubiti, nego je teško to reći. ''

Zaljubljenost…osjećaj sreće i ispunjenosti, ''leptirići'' u trbuhu, u glavi samo jedna osoba i sve se vrti oko njega. Osmjeh na licu i nitko i ništa nam ne može to sve narušiti ma koliko se trudio. Zaljubljena sam.
Sjećam se prvih pogleda kao da su se dogodili jučer. U gomili moje oči prepoznale su njega i tada je srce zastalo. Upoznali smo se i odmah mi se taj slatki dečko plavih očiju svidio. Neprestano sam razmišljala o njemu. Moje su misli bile njime zaokupljene. Viđala sam ga skoro svaki dan. Rekao mi je da se zaljubio, u mene. Osmjeh nije silazio s lica. Poljubio me, a ''leptirići'' u meni su poletjeli. Voljela sam provoditi vrijeme s njim. Svaki trenutak uživat u njegovu zagrljaju i poljupcu. Obožavala sam one naše duge šetnje uz rijeku Koranu, kada bi pogledali u nebo prepuno zvijezda i brojali ih. U mislima su mi sve one njegove slatke riječi. U srcu sačuvani svi naši zajednički trenuci, i dobri i loši. S vremenom, počela sam voljeti.
Kao što ovaj citat u naslovu i kaže nisam mu to rekla, ne odmah. Meni nije bilo teško pogledati ga u oči i reći mu to nego nisam znala kako će on na to reagirati. To je bio jedini razlog. Bojala sam se njegove negativne reakcije. Što ako mi kaže ono što ne želim čuti ? Što ako me povrijedi ? Rekla sam samoj sebi da ću taj osjećaj ljubavi zadržati za sebe, barem još neko vrijeme. I dobro sam učinila.
Rekao mi je da me voli. Pogledao me u oči i izgovorio to s puno nježnosti. Kako sam samo sretna bila, osmjeh nije silazio s lica. Mislila sam si u glavi kako je on zapravo nenadano ušao u moj život, kada sam bila najranjivija ( smrt djeda ) i kako mi je vratio vjeru u ljubav. I sada dok ovo pišem mislim na njega. Zaljubljenost nije prošla, još uvijek je tu i nadam se da će još dugo ostati.
Kada je najteže uz mene je. Uvijek mu uspije dati mi snage jer dovoljan je samo on da pokrene onaj osjećaj ljubavi. Dovoljan je da uvede tople boje u moje srce. Samo on uspijeva spriječiti moju tugu prije nego uopće nastane. Poznaje me predobro. Volim kada mi govori da će zauvijek biti uz mene i kada dođe kraj ovog vremena, da naše vrijeme nema kraja i da ostajemo on i ja jedno uz drugo, zauvijek. Kad mu netko ljubomoran kaže da sve ovo naše možda nije ni vrijedno pokaže mu ono što samo on zna. Pokaže mu kako voli i kako ja njega volim.
Život nam daje mnoge prepreke i faze koje treba prebroditi uz voljenu osobu. Imam njega. Uz njega je lakše. Dakako, kada on ima probleme uz njega sam. Pokušavam mu sve grozne trenutke nekako olakšati. Želim da osjeti da sam uz njega i u mislima. Volim mu pokazati da sam i danas, nakon svega ovog vremena, zaljubljena i da ga volim.
Iz ovog mojeg sastavka može svatko nešto naučiti. Ukoliko mu to i pomogne bit će mi veliko zadovoljstvo. Zaljubljen kod nekih ne znači odmah voljeti. Kod nekih do ljubavi nikada ni ne dođe. Kada sam mislila da više ljubavi nema zbog svih okolnosti upravo sam ''pronašla'' njega da vrati vjeru u sami pojam ljubavi. I uspio je, vratio ju je i sada volim, njega.

Zaljubljena djevojka koja voli, samo tebe.

* post posvećujem njemu i onima koji su uvijek uz mene, mojim prijateljima.

Posted on: srijeda, 15.04.2009.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

profil - blog - linkovi - misc