So close no matter how far couldn't be much more from the heart forever trusting who we are and nothing else matters

utorak, 19.12.2006.

A NAPOKON NOVI POST

JA CU POPIZDIT. JA SAM SVOJ KOMP SLOMILA PA JE NA POPRAVKU. JA POST PIŠEM KOD FRENDICE. I UGLAVNOM JA SAM SRETNA JER ŠKOLA ZAVRŠAVA. DANAS JE U ŠKOLI BILA LUDNICA. JA SAM ISPRAVLJALA FIZIKU I SAD MI JE 4.thumbup. JA BILA NA ENGLESKOM I KIDALA SAM SE OD SMIJEHAsmijehsmijehsmijehsmijeh. ZATO STO SU SE GOLUBOVI ZABIJALI U STAKLO. A JA SAM SE ZALJUBILA cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek AAAAAAAA HANA UPRAVO SAD PLEŠE A TO NIJE BAŠ ZA GLEDAT OSIM AKO ŽELITE HOROR.... A KAKO JE MENI DOSADNO. A I HANA SE ZALJUBILA U ANDREJA I DANAS JE TO KLJUNAK NAPISO U RAZREDU U KOJI TAJ MALI IDE. TADA JE DOŠLA I NJIHOVA PROFESORICA KOJU SVI OBOŽAVAJU. I ONA JE TO VIDILA I POČELA HANU ZAJEBAVAT. HASHHAHAHAHAHAHAHHHAHAAHHAHAHAHAHAHAHA...... TO BI BILO TO OD MENE. NE NADAJTE SE NOVOM POSTU. JA SAD UŽIVAN SLUŠAJUĆI SLAYER.JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

19.12.2006. u 16:48 • 28 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

naovom blogu čitat ćete o mom usranom životu.
o metalu i o provalama iz škole.
zovem se Ana imam 15 godina.živim u dubrovniku. volim se družiti sa svojim prijateljima...
mrzim anamariju b.... i marielu i MRZIM NARODNJAKE.najfrendice hana ivana marta i lea...
mrzim preseratore, umišljene ljude,pogotovo one koje koji blate ljude i misle da su bolji od drugih.
nisam depresivna kao jedna cura koja se rezala žiletom. meni to nebi palo na pamet.
mrzim cure koje se ugledaju na kurve i onda seru kako su spavale sa svakim zgodnim deckom a zapravo se ispostavi da nisu nikad sa nikim spavale. to bi bilo to o meni.


black sabbath

metallica

opet metallica


niggers


kad ce to ljeto

moja sestra i ja

a evo i napokon i moga psa bobija

evo par pijesmica