smotani007@gmail.com


Uranova pikula
oprostit ćeš mi
sam sebi neću
ne plaši se
molim te
nemoj me se plašiti


Pahuljica
U visine k tebi, do zvijezda ću ići
k ostavljenima dolje anđeo će sići
Zajedno ćemo dragi vinut se do zvijezda
za voljene svijat neka nova gnijezda



















smotani

ponedjeljak, 28.01.2013.

i dalje.... lijepo :)

Malo me zezaju..... interetske veze ( sva sreća... ove druge me još nisu izdale) pa se probijam kroz šumu žica... baš kao i po ovom vremenu vani ( već je i snijeg počeo opet padati, pa se umorio... dok sam se uspio logirati... )
A nemrem ni puno govoriti ( pisati) labud me ugrizo za prst....mad zapravo... bit će da je bila labudica - ženska osveta kad sam se, onako, bezobrazno muški, smijao Tihani koja je proklizila i ugazila do gležnja u Bundek... rofl.... ( ženska solidarnost na dijelu).... a lepo joj je bil znak nut

400
A mislim da me ova čoknula...kako me samo gleda yes

400
Ili ova...kako li vrat protegne... zujo

400
zato... samo ću ( ako gledate, znači, uspio sam) podijeliti neke detalje jučerašnje predivne šetnje.... u predivnom sunčanom danu... na predivnom „zagrebačkom moru“....u predivnom društvu....sa puno smijeha, mokrih nogu, izgriženih prstiju...ali, ispunjene duše i radosna srca barem na tren...pjeva

Sjeli smo na tribine u uživali u predivnoj baletnoj predstavi... na Labuđem jezeru.... naughty

400

400

Neki su doduše i loše prošli u plesu ( jadna patkica) no

400

A neki su krenuli i u šetnju yes


400

400

400

400

Proučavajući...ko to mene gleda? eek

400

Grabili su sve što je publika u ovacijama bacala pred njih ( dobro da nisu ponijeli cvijeće ko u pravoj Operi) cerek


400

400

Krasan je ovaj suživot glavnih likova.... rolleyes


400


U pauzi sam, opet bezuspješno, tragao za slatkačem... hoću li shvatiti da je zima a ne jesen?!?!? headbang


400

Nastavak je donio i prestavu u živo.... prvo se labudan prsio pred labudicom yes


400
400

A onda je odlučio pokazati joj svu svoju ljubav cerek ( sva sreća da mi je fotić bil spreman na brzo slikanje... jer, bili su brzi)


50

Nakon dobre klope neko je pozvao i rundu za sve party


400

Neki se nisu ni obrisali poslije cuge lud


400
A neki su, kao i u životu, dokazali da su solo drinkeri namcor


400


Umorni od svega... poželili smo malo zasjesti u prirodi... šteta je sakriti se od sunca zasjesti za okrugli stol sretan

400
Baciti pjesmu...al, žurili smo ... neki su imali mokre noge .... a pjesma... za nju uvijek ima vremena... i ona je... doista...lijek za dušu...uz ovako predivno provedeno vrijeme ( koje je, naglo skraćeno, zbog neplaniranih kupaća) nut


- 21:45 - Komentari (31) - Isprintaj - #

< siječanj, 2013 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

O blogu
Kada sam se prestao okretati
Koraci su postali laki...
Nisam prestao misliti...
Niti želim zaboraviti....
Samo.... želim živjeti....





Neka niko ne dira u naš mali dio svemira....

svemir,svemir

 photo kava2.jpg



kavu/e molim:)


Counter
Vas je bilo...













Od drage Mirjam...
Kada Vas neko podari svojim strpljivo prikupljanim raznim dijelovima jedne cjeline, kada u njemu probudite želju da umjesto u svom domu ovdje ostavi svoj trag začinjen tim predivnim snažnim mislima ali i nečim iskreno toplim, ljudskim, prijateljskim... kada Vam uz taj komentar još doda „... prisjetih se i potražih nešto....što sam spremala za post........i nisam stigla.... a, evo, neka je tu.....kod dragog odmotanoga smote.....našega Kikija.....;-)“- tada Vam je srce, ma koliko „bolesno“ veliko da primi svu tu prijateljsku ljubav....a opet... tako malo i neiskusno da istom snagom to širi dalje... tada, možda postajem „nemoćan“ ali...postajem i odlučan..... slijedit ću draga Mirjam, i ne samo ove, tvoje predivne misli, citate koje tako brižno prikupljaš i podsjećaš nas na njih – kao i na ovaj na koji sam gotovo zaboravio a kojeg iskreno želim živjeti, biti dio tog predivnog zapisa.....

Otvoren si za sreću svoje obitelji, za sreću svojih znanaca i prijatelja. Oni trebaju tebe, tvoju dobrotu, tvoj osmijeh, tvoje srce. Ako si sebičnjak i misliš jedino na sebe, zapravo si suvišan i samo na teret drugima, a možda i sebi samomu. Nemoguće je da sebičnjak bude sretan.
/Phil Bosmans/
/hvala Mirjam/



Khevenhiller
(mojoj majci)

Nigdar ni tak bilo
da ni nekak bilo.
pak ni vezda ne bu
da nam nekak ne bu.

Kajti: kak bi bilo da ne bi nekak bilo,
kaj je bilo, a je ne, kaj neje nikak bilo.

Tak i vezda bude da nekak ne bude,
kakti biti bude bilo da bi biti bilo.

Ar nigdar ni bilo da ni nišće bilo,
pak nigdar ni ne bu da niščega ne bu.

kak je tak je, tak je navek bilo,
kak bu tak bu, a bu vre nekak kak bu!

Kajti nemre biti i nemre se zgoditi,
da kmet ne bi trebal na tlaku hoditi.

Nigdar još ni bilo, pak nigdar nemre biti,
da kmet neje moral na vojščinu iti.

Kajgod kadgod bilo, opet je tak bilo,
kak je bilo, tak je i tak bude bilo.

Kak je navek bilo, navek tak mora biti,
da muž mora iti festunge graditi,

bedeme kopati i morta nositi,
z repom podvinutim kakti kusa biti.

Kmet nezna zakaj tak baš mora biti
da su kmeti gladni, a tabornjiki siti.

Ar nigdar ni tak bilo da ni nam tak bilo,
pak nigdar ni ne bu da kmet gladen ne bu,

kajti nigdar ne bu na zemlji ni na nebu,
pri koncu pak Turčin potukel nas se bu.

A kmetu je se jeno jel krepa totu, tam
il v katedrale v Zagrebu,

gde drugog spomenka na grebu mu ne bu
neg pesji brabonjek na bogečkem grebu.

( Miroslav Krleža )






..... i... meni.....