smotani007@gmail.com


Uranova pikula
oprostit ćeš mi
sam sebi neću
ne plaši se
molim te
nemoj me se plašiti


Pahuljica
U visine k tebi, do zvijezda ću ići
k ostavljenima dolje anđeo će sići
Zajedno ćemo dragi vinut se do zvijezda
za voljene svijat neka nova gnijezda



















smotani

nedjelja, 22.08.2010.

povratak doma...

Nakon brdo dana evo me, konačno, doma. Godišnji sam, nakon nekoliko godina, proveo većim dijelom, upravo onako kako se to od njega i traži – odmarajući se, uživajući, rekreirajući se---ovo zadnje baš mi i nije nešto pošlo za rukom – završio sam sa steznikom na nozi...no, dobro, sve u svemu vrijeme sam, doista, proveo na jedan ispunjen način – bez prevelikih stresova, šokova, rastrganosti – povremeni šokovi s posla se ne računaju jer sam, koliko sam god to mogao, stisnuo tipku ignore ili mute.....

Kako je i moja „mama“ primijetila, opustio sam se i prepustio osjećajima, mislima i uživao u najljepšem moru na svijetu. Iako, ili sam ostario, ili sam postao čangrizav, ali, čini mi se da je ove godine bilo malo hladnije nego inače – no to sam kompenzirao toplinom žara kojeg sam u sebi nosio.

Činjenica da je i moj drim tim bio u to doba na godišnjem, svi smo, svakodnevno, dojađivali jedni drugima... jedina koja mi nikako i nikada neće dojaditi je mala kumica – dakle, kaj je ta mala od mene delala.... sa plaže me znala nagovoriti da idemo „spekati pomfri“, „napraviti čips“, „spekati kokice“ – jer, „ kume, baš bi to sada papala...“ – i kako ne udovoljiti malom Gremlinu? Ko mi je kriv kad sam bio lijen krenuti njima ... ne, ne žalim, naravno – pa bar sam i ja nešto gricnuo...

Uglavnom, morski dio godišnjeg prošao je, sve u svemu, dobro, ali, morao sam krenuo put ranča. Imao sam neke dogovore i morao sam u četvrtak biti tamo. Malo sam sa strahom krenuo na put – prvo zato što nisam znao kako će noga izdržati napor vožnje ( iako mi ta noga služi samo za kuplung....) a drugo, nisam znao što će me dočekati. Naime, po drugi puta u kratkom vremenu, područje mog ranča zahvatila je tuča – nakon prve, biljke su pretrpjele dosta štete, a što li je druga ostavila?

520


Kad sam došao, prvo što me je opalilo po očima bila je trava – majko moja al raste ove godine – bar znam što mi je odmah za počet raditi..... obišao sam biljke i bio ...tužan.... tuča je, doista, odradila svoje.... već sam rekao, ali, ponovit ću – te biljke, to povrće – nešto je za moju dušu, moj gušt, pomalo koristi – zdrava hrana ali, svejedno boli kada vremenske prilike učine štetu – no, uvijek pomislim na poljoprivrednike koji od toga žive, koji su od jutra na poljima, koji su uložili sebe.... ne, nije da i ja sebe nisam uložio, dao – ooo jesam.... i, vjerojatno isto boli... samo, razlika je, što osim one ljudske boli, da i neke materijalne štete, ja ću prezimiti kao i svi ostali – sa minusom, šlepajući se do plaće....ali, kako će poljoprivrednici? Znam, naći će se misli poput „pa neka osiguraju“ ..i ja to pomislim kad gledam te štete – ali, kad vidim ove svoje susjede znam da jedva održavaju ono što imaju..... no, neću o nekim dubokim mislima – ipak sam još na godišnjem...

520


520


520


520


Dakle, kada sam se oporavio od šoka nazvan tuča (neću niti pokazati te depresivne slike) krenuo sam u radove – košnja, malo oko ružica – treba ih srediti, malo okopavanja – ipak me nije bilo dva tjedna... i, iako sam namjeravao pofarbati ogradu – ništa od toga – zbog najavljivane kiše nisam se usudio..... a ono – od kiše ni k..... eh.... ipak, uspio sam malo napuniti led s povrćem, čak sam si i pečenu kuruzu priuštio, porezao živicu, malo spremio jabuke koje nisu potučene tučom pale na pod, malo poredio, blejio u nebo....Pitam se, što bi rekli da na nebu ugledate oblak u obliku križa a da vam je pri tome jedan od nadimaka „oblak“?

520


...i, došla je nedjelja – povratak u metropolu i lagano privikavanje na radnu temperaturu. Po nekom planu službeno ne bi trebao još ovaj tjedan na posao – ali, neslužbeno....možda malo... No, svakako ću srediti neke papire još od majčine ostavinske rasprave – ne, ne bi ja, ali me ganjaju (pih, našli me i na godišnjem...)...., malo porediti doma neke čarolije nereda koje sam ostavio prije odlaska na more, još malo odmoriti, ako stignem, i škodilak bi trebao na servis – uskoro će registracija ( čini mi se, do proljeća ziher niš od novog škodilaka...ako i tada....) . nekako mi se čini da će mi faliti vremena...... za......



- 21:00 - Komentari (24) - Isprintaj - #

< kolovoz, 2010 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

O blogu
Kada sam se prestao okretati
Koraci su postali laki...
Nisam prestao misliti...
Niti želim zaboraviti....
Samo.... želim živjeti....





Neka niko ne dira u naš mali dio svemira....

svemir,svemir

 photo kava2.jpg



kavu/e molim:)


Counter
Vas je bilo...













Od drage Mirjam...
Kada Vas neko podari svojim strpljivo prikupljanim raznim dijelovima jedne cjeline, kada u njemu probudite želju da umjesto u svom domu ovdje ostavi svoj trag začinjen tim predivnim snažnim mislima ali i nečim iskreno toplim, ljudskim, prijateljskim... kada Vam uz taj komentar još doda „... prisjetih se i potražih nešto....što sam spremala za post........i nisam stigla.... a, evo, neka je tu.....kod dragog odmotanoga smote.....našega Kikija.....;-)“- tada Vam je srce, ma koliko „bolesno“ veliko da primi svu tu prijateljsku ljubav....a opet... tako malo i neiskusno da istom snagom to širi dalje... tada, možda postajem „nemoćan“ ali...postajem i odlučan..... slijedit ću draga Mirjam, i ne samo ove, tvoje predivne misli, citate koje tako brižno prikupljaš i podsjećaš nas na njih – kao i na ovaj na koji sam gotovo zaboravio a kojeg iskreno želim živjeti, biti dio tog predivnog zapisa.....

Otvoren si za sreću svoje obitelji, za sreću svojih znanaca i prijatelja. Oni trebaju tebe, tvoju dobrotu, tvoj osmijeh, tvoje srce. Ako si sebičnjak i misliš jedino na sebe, zapravo si suvišan i samo na teret drugima, a možda i sebi samomu. Nemoguće je da sebičnjak bude sretan.
/Phil Bosmans/
/hvala Mirjam/



Khevenhiller
(mojoj majci)

Nigdar ni tak bilo
da ni nekak bilo.
pak ni vezda ne bu
da nam nekak ne bu.

Kajti: kak bi bilo da ne bi nekak bilo,
kaj je bilo, a je ne, kaj neje nikak bilo.

Tak i vezda bude da nekak ne bude,
kakti biti bude bilo da bi biti bilo.

Ar nigdar ni bilo da ni nišće bilo,
pak nigdar ni ne bu da niščega ne bu.

kak je tak je, tak je navek bilo,
kak bu tak bu, a bu vre nekak kak bu!

Kajti nemre biti i nemre se zgoditi,
da kmet ne bi trebal na tlaku hoditi.

Nigdar još ni bilo, pak nigdar nemre biti,
da kmet neje moral na vojščinu iti.

Kajgod kadgod bilo, opet je tak bilo,
kak je bilo, tak je i tak bude bilo.

Kak je navek bilo, navek tak mora biti,
da muž mora iti festunge graditi,

bedeme kopati i morta nositi,
z repom podvinutim kakti kusa biti.

Kmet nezna zakaj tak baš mora biti
da su kmeti gladni, a tabornjiki siti.

Ar nigdar ni tak bilo da ni nam tak bilo,
pak nigdar ni ne bu da kmet gladen ne bu,

kajti nigdar ne bu na zemlji ni na nebu,
pri koncu pak Turčin potukel nas se bu.

A kmetu je se jeno jel krepa totu, tam
il v katedrale v Zagrebu,

gde drugog spomenka na grebu mu ne bu
neg pesji brabonjek na bogečkem grebu.

( Miroslav Krleža )






..... i... meni.....