......PEOPLE ARE STRANGE.....

ponedjeljak, 31.07.2006.

VAŽNO!!!!!

POsJETITE OVAJ BLOG :


----->KLIK

31.07.2006. u 22:22 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

blog images

blog Layouts

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
images

Luce about Danny:

...Luce about Danny...
-hm...razlozi zašto voljim i obožavam
svoju frendicu Danny:
-zato jer je cool
-zato jer je rockejica
-zato jer ima najboljeg bracu
image hosting

image hosting


-zato jer ima dugu crnu kosu baš kao i ja
-zato jer sluša Queene
-zato jer ima baku blizu Dine
...ovaj box ce se postupno povecavati ako ne stanem.;)

DANIJELA,WOJAM TE
...Danny about Luce...
Volim ju zato kaj je ona:
-Frikuša kao i ja
-Zato kaj je super,super frendica
-zato kaj je otkačena
-zato kaj sluša kaj i ja
-zato kaj obje pjevamo
-zato kaj je ona najljepša žena nogometaša(isto kao i ja)
-zato kaj je super osoba
-zato kaj je jednostavno d best
-zato kaj je jednostavno ono kaj je.
...Ljubim te Luce....













PEOPLE ARE STRANGE

People are strange when you're a stranger
Faces look ugly when you're alone
Women seem wicked when you're unwanted
Streets are uneven when you're down

When you're strange
Faces come out of the rain
When you're strange
No one remembers your name
When you're strange
When you're strange
When you're strange

People are strange when you're a stranger
Faces look ugly when you're alone
Women seem wicked when you're unwanted
Streets are uneven when you're down

When you're strange
Faces come out of the rain
When you're strange
No one remembers your name
When you're strange
When you're strange
When you're strange

When you're strange
Faces come out of the rain
When you're strange
No one remembers your name
When you're strange
When you're strange
When you're strange

¤:About us:¤

O Luciji the friknutoj:

Lucija se rodila jednog predivnog suncanog dana kad ju je the Mama donjela na svjet.
Do nekih 5 godina je bila mirna dobra djevojcica...ali doclo je i vrijeme kad je Lucija trebala postati Velika.
Tako je Velika Lucija postala djevojka s crnom dugom kosom, 10 crnih narukvica na ruci i crnim ocima.Nije bila zapravo cve tako crno.Lucija je krenula svirati klavir i pjevati po mjuziklima i probama.
Lucija sada živi s the Mamom,theTatom,bracom i sekom.the Mama i the Tata su u srednjim godinama i trenutno su u krizi,pa su seka i braco pobjegli u Zagreb na fax i Lucija je sada sama doma pa mora cve slusati i biti spremna na smirivanje.Lucija je tad krenula po netu i forumima i chatovima,a onda jednog dana upoznala Danijelu s kojom ce sprijateljila i pocela razgovarati na cudu-em es enu.Preko Danny je i upoznala jednog njezinog divnog braceka.Al nece sada ona pricati o tome. Trenutno Lucija sada mora na probu pa vam se LuCija the Crna vrati kasnije.
kizz:¤)

O Danny the smotanoj:
Dany je jednog 27. u najvrućem mjesecu u godini ,ugledala po prvi put svijet u Zagrebu u Petrovoj blonici...15 godina je provela u glavnom gradu hrvatske Zagrebu,svira klavir,pjeva i voli svoje frendove i brata.Dečka nema,al je zatreskana...
Starci su no comment...svi frendovi ih vole..al ne znaju oni sve..
Ide u opću gimnaziju i mrzi profače.Stara radi kao školski psiholog i predaje psihologiju,VJERUJTE GROZNO JE!!!
Lucek je već opisala kako smo se mi upoznale,dogovor je pao,Zagreb-fotkanje!
Kukuriček-fotkanje!
Lucek i moj bracek su u prisnim odnosima..hehe..nećemo dalje o tome...
Danny sad ide tražit pozadinu,ljubim vas!


Bohemian Rhapsody"

Mama just killed a man, Put a gun against his head,
pulled my trigger, now he's dead.
Mama, life had just begun,
But now I've gone and thrown it all away.
Mama, ooh, Didn't mean to make you cry,
If I'm not back again this time tomorrow,
carry on, carry on as if nothing really matters.

Too late, my time has come,
Sends shivers down my spine, body's aching all the time.
Goodbye, ev'rybody, I've got to go,
Gotta leave you all behind and face the truth.
Mama, ooh, I don't want to die,
I sometimes wish I'd never been born at all.

I see a little silhouetto of a man,
Scaramouche, Scaramouche, will you do the Fandango.
Thunderbolt and lightning, very, very fright'ning me.
(Galileo.) Galileo. (Galileo.) Galileo, Galileo figaro
Magnifico. I'm just a poor boy and nobody loves me.
He's just a poor boy from a poor family,
Spare him his life from this monstrosity.
Easy come, easy go, will you let me go.
Bismillah! No, we will not let you go.
(Let him go!) Bismillah! We will not let you go.
(Let him go!) Bismillah! We will not let you go.
(Let me go.) Will not let you go.
(Let me go.) Will not let you go. (Let me go.) Ah.
No, no, no, no, no, no, no.
(Oh mama mia, mama mia.) Mama mia, let me go.
Beelzebub has a devil put aside for me, for me, for me.

So you think you can stone me and spit in my eye.
So you think you can love me and leave me to die.
Oh, baby, can't do this to me, baby,
Just gotta get out, just gotta get right outta here.

Nothing really matters, Anyone can see,
Nothing really matters,
Nothing really matters to me.

Any way the wind blows.