veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Opis bloga

I KAD GUBE
I KAD SE TUKU
UVIJEK VJERNI
SVOM HAJDUKU

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Servus ljudi!!!!!!!!!!
Ja sam Karlo Kontrec a vi ste na mojem blogu. Ako samo pogledate slike zaključit ćete da volim nogomet, gledati telku ali najviše volim aute i motore. Navijam za Hajduk. Najbolji igrač mi je Steven Gerrard. Slušam narodnjake, Daleku obalu i Hladno pivo, a od strane mjuze Eminema.


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
DALEKA OBALA

KURVE


Stvari se polako vraćaju na mjesto
Ovako nešto se ne događa često
Premda, priznajem ponekad pretjerujem
I nekud otplovim sam
I tad slike izblijede sve
I tad zatvaram se
I tad nisi mi potrebna
Kazaljke i dalje krugove crtaju Umjesto zvijezda na grad kišne kapi padaju
Prazno mjesto u mom krevetu podsjeća me
Bila si tu
Tko zna, kuda si otišla
Tko zna, zbog čega se ne vraćaš
Tko zna, sve piše u zvijezdama
Još jučer poljupcima
Mi smo se borili
I dodirom smo
Jedno drugom tajne otkrivali
Što se dogodilo, gdje je ta kap
Što je prelila čašu
Što te natjerala da odneseš
Sve što sam volio
A tebe sam volio
Sve što sam sanjao
A tebe sam sanjao
Ma zar sam pogriješio
Što sam se smijao
Kad su mi govorili
Da sve su žene kurve
Kad bi zauvijek zaspao ovaj grad
Kao u bajci prekriven trnjem i travama
Sve dok se ti ne vratiš
A vratit ćeš se znam
I sve dok tvoja ruka
Ne dodirne moj dlan
Dok me ne zagrliš
Dok me ne poljubiš
Dok me ne zagrije tvoj dah



Image Hosted by ImageShack.us


BILI SU BILI

Bili su bili vrhovi planina,
Bila je košulja hajdučkoga sina.
(2x)

Uvik ćemo skupa zavine dići,
Ko jedno srce za hajduk ćemo biti.
(2x)

Bila i plava slavna je boja,
To je simbol majstora svoga.
(2x)

Uvik ćemo skupa zavine dići,
Ko jedno srce za hajduk ćemo biti.
(2x)

Ponos je grada poznat po svitu,
I uvik vjeran svom rodnom splitu.

Bili su bili vrhovi planina,
Bila je košulja hajdučkoga sina.

Bili su bili vrhovi planina,
Bila je košulja hajdučkoga sina.


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

moja najdraža pjesma
bila je lijepa kao sjajnim suncem obasjan cvijet
i svi su gledali u nju i drhtali
ona je mogla jednim pogledom da zapali svijet
ipak je htijela samo mene
tonka,tonka nije mogla da se svlada pa mi je rekla
iako sam mlada ja sam spremna na sve,
dođi zagrli me
i ja sam doša i zagrlia sam je,
parapapapaparara,parapaparara
oko nas padao je mrak a ja sam pao pred nju
i reka sam joj slušaj tonka:
''volim te''
ona je pogledala mrko i rekla kako se možeš tako ponašati
glupane jedan glupi manijače svinjski
a ipak tonka nije mogla da se svlada pa mi je rekla
iako sam mlada ja sam spremna na sve,
dođi zagrli me
i ja sam doša i zagrlia sam je,
parapapapaparara,parapaparara
šta gledaš,pjevaj

Image Hosted by ImageShack.us

petak, 16.02.2007.

TORCIDA 1950

Image Hosted by ImageShack.us

DINAMOVCI,BBB I SVI OSTALI DAO BOG DA VAM DJECA BUDU TOVARI

Image Hosted by ImageShack.us

- 11:59 - Komentari (105) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.