15.04.2007., nedjelja

hou hou hou

evo me,,, da se i ja malo javim,, hm, ovi praznici su bili solidno zanimljivi,, nije bilo tak lose.. prosli vikend mi je bilo zabavno u sloveniji,,, bil sam u neksi kuci pun kurac udaljeni od grada al je ovak bilo fensi,, tam sam i bil vani,,isel sam u neksi faking disco, al bil sam pijan tak da mi je bilo totalno sejedno.. no i tak se opet ja vratil u kroejsu i pak sve po starom... svaki dan sam spal do poslepodneva,, onda malo isel do grada i tak... ubijal sam vreme,.., jucer sam bil vani,, prvo sam isel na rodendan, posle toga u hrast na koncert a posle sam se gubil po gradu.., nisam bil nest raspolozeni al ipak bilo je cist ok.. daj opce neznam kaj da pisem, je ovoga... upoznal sam jednu cuuru koja mi puno znaci pa ju ve pozdravljam..-- svaki post je isi.. opce mi se neda nest prevec razmisljati i pisati nest.. a jbga.. do ajd drugi post bu fensi... bum se potrudil. e ovoga... upoznal sam jednu cuuru koja mi puno znaci pa ju ve pozdravljam.. i jos pozdravljam svoje prijateljice Veroniku i Mirelu jer su mi prosli put tak lepo skomentirale...... pozdraf--

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.