06.04.2007., petak

vi smislite naslov

Nisam tak dugo pisal nist jer sikak vidim da nitko ne cita posteve.. a dobro, nit ja bas prevec ne komentiram drugima tak da mi je jasno.. evo.. kaj je bilo zanimljivog... odakle da pocnem.., hm. recimo od ove subote koju me stara nije pustila van jer je bila na roditeljskom i pak imam puno jedinici.. u srijedu sam isel u "skolu", tj. stari sam rekel da imam nastavu ali nisam imal tak da sam od pol 12 do 9 lepo pil u cakovcu... Zuljic se je uzasno napil tak da sam polovicu toga vremena moral na njega paziti al jbga.. inace se u zadnje vrijeme osjecam bas super i totalno mi je zabavno u zivotu, neznam zbog cega.., il znam.. ma nije bitno. no jucer mi nije bil jedan od tih dana ,.. ve se bas dogovaram s frendima da idemo malo pit u globetku tak da bu opet zanimljiv dan. sutra ujutro idem u sloveniju(Bled) i tam bum tak do utorka--- ludo bu, ide nas puno mladih tak da bumo se sigurno ludo proveli... zal mi je kaj nebum tu negde s frendima na vuzmenki al jbga..... evo napisal sam tu nest malo.. neda se mi vec nist pisati, idem rade svirati gitaru... pozz svima

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.