11.03.2007., nedjelja

ZULJIC JE BUDALA

bok majmuni.. kak ste kaj? ? evo vec pisem drugoga posta danas, al ov je uz pomoc zuljica.. zuljic vas pozdravlja i veli da ste vi svi pokakanci pokakani,. zuljic veli da je jucer sanjal gole striceke a ja sam sanjal gole tete..vjutro dok smo se zbudili celi jastuk je bil slinavi.. zuljicu stolica nije uredna, malo kaka meko a malo tvrdo... fala bogu ja kakam samo vodeno.. danas smo jeli meksicki tacos.. poslije sam bil 3 vure na kompu i 555 put prdnul.. jos se ve osjecam malo osamuceno od toga silnoga smrada.. a jbga. moram k ginekologu.. e je .. zuljic ima 2 pimpeke.. i oba dva funkcijuniraju.. zato decki i cure: navalite!! vec sam se 4 dana ne pral, smrdim, fuj! upoznal sam novoga prijatelja: zove se gospon VELIKI P. zivi na mom celu i zute je boje,, al nekaj se je pocel susiti tak da se bojim za njegov zivot... sutra ja i zuljic idemo u soping; nagledali smo si divne PINK majcice i onak bas su kuuul. vidiju nam se bradavice prek njih,, seksi,, e ljudi ovo morate videti! fuj! zuljic je pokazal pazduha. cela metropola ispod zivi.. vec su i aerodrome poceli graditi.. smradi seposud letiju.. ljudi moj brat je veliki METALAC: kupil si je celu firmu i ugradil ju u usta.. celo vreme se čoše tamo iza čoška..a dobro , nemamo vec inspiracije,, ajde bok

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.