ponedjeljak, 02.10.2006.

e pa ka kad nitko nece napisa post ja cu!!!

što ste u racku??? niko nepiše post!!!! ja cu!!! marinov rođendan izvjestaj: ANDROTA nije bilo ima je u palu uha pa ni moga do jer se ni smi mica iz kucejer mu je za 2 dana bila ekskurzija!!Sve je islo po planu.... vecera zajebancija,idt.... i kak je došlo vrime za spat.... Vanea je rekla da nece spat...ae, nema veze... 00:30 zvoni Ineski mobitel.... Zove je stara EDITA da doje doma....(poslalali smo je sviu ...p...m).. a nista... a mi smo (nikola, tomo,marin i ja) pricali smo i gledali TV.... pa smo bili zaspali pa se opet probudil i zajebavali....Nakraju nikola je zaspa na podu ja na fotelji...Tomoi Marin na krevetuuu.. ....... Ujutro smo se probudili i svak put pod noge i svak domaparty!!!! cujemo se

- 18:23 - komentari (8) - print - e pa ka kad nitko nece napisa post ja cu!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.