Brzopotezni savjeti za optimizaciju stranica

http://www.ebizmags.com/brzopotezni-savjeti-za-optimizaciju-stranica/

KLJUČNE RIJEČI U SADRŽAJU STRANICA. U tekstualnom dijelu sadržaja stranica pokušajte koristiti prilagođenu verziju teksta iz TITLE taga. Nastojte takav tekst smjestiti što bliže vrhu stranice, gdje će biti odmah vidljiv. Ako taga ne odgovara tekst iz TITLE taga, tada pokušajte u naslovu teksta, prodajnom apelu ili sloganu iskoristiti ključne riječi. Ove preporuke važne su kako za posjetitelje, tako i za tražilice. Budući da je naslov teksta najuočljiviji, posjetitelji će ga najduže zadržati u sjećanju, a samim time i ključne riječi koje naslov sadržava. Ako će vas kasnije tražiti putem tražilice, veća je vjerojatnost da će upisati upravo ključne riječi iz naslova. S druge strane, tražilica će vam dodijeliti bolji rang ako se ključne riječi upisane u TITLE tagu učestalo pojavljuju u tekstualnom dijelu stranice.

KLJUČNE RIJEČI – KLJUČ USPJEHA. Da bi vaš site bio dobro pozicioniran u bazi tražilice i rezultatima pretrage, trebate dobro procijeniti koje ključne riječi bi korisnici u potrazi za vašim siteom mogli navoditi kao pretraživački upit. Premda možete pretpostaviti ili nagađati, uvijek je dobro da vaš marketing temeljite na egzaktnim podacima. Naime, vi možete nagađati ključne riječi, no iznenadili biste se koliko često se to razlikuje od onoga što korisnici navode u pretraživačkom upitu. Srećom, danas postoje specijalizirani web servisi za pregled statistike korištenja ključnih riječi na svim svjetskim tražilicama. Često takvi servisi nisu nimalo jeftini, no postoje i stranice poput Wordtracker.com i Overture.com koje nude besplatne alate u tu namjenu.


PAMETNO STVARAJTE VEZE. Gotovo sve tražilice popularnost stranice određuju prema broju veza koje vode do nje i broju veza koje s nje odlaze. Tražilice pridaju veću važnost vezama koje do vaših stranica vode s provjerenih, relevantnih siteova ili stranica koje sadrže obilje informacija i sadržaja. Stoga zamolite distributere, klijente i marketinške partnere da u tekstove na svojim stranicama ugrade veze prema vašima, dopunjene opisima u kojima su sadržane ključne riječi s vaših stranica. Na primjer, ako imate web za prodaju kućnog namještaja, vrtnih garnitura i ukrasa za okućnicu, tada bi vaš dobavljač na svojim stranicama mogao postaviti vezu sa sljedećim popratnim opisom (masnim slovima označene su ključne riječi): “Tvrtka d.o.o. Kućni namještaj, vrtne garniture i ukrasi za okućnicu”. Veza bi trebala voditi izravno do sekcije vašeg sitea gdje su ukratko opisane vrtne garniture, ukrasi za okućnicu i kućni namještaj. Izbjegavajte razmjenu veza sa siteovima koji nemaju veze s vašom tematikom. U tekstovima na vašem siteu postavite veze prema drugim relevantnim siteovima iz, na primjer, industrije namještaja i kućnih potrepština, medija koji se bave opremanjem doma, srodne proizvođače namještaja itd.

Vrlo je važno da stvorite veze među stranicama vašeg sitea. Kad god možete i kad to ima smisla, kreirajte veze od ključnih riječi u tekstovima prema drugoj stranici koja nudi detaljniji opis. Na primjer, ako na početnoj stranici imate rečenicu “Tvrtka d.o.o. nudi kućni namještaj, vrtne garniture i ukrase za okućnicu pomoću kojih možete vrlo povoljno viziju savršenog doma lako i jednostavno pretvoriti u stvarnost “, tada od ključne riječi “kućni namještaj” kreirajte vezu prema stranici s više informacija o asortimanu kućnog namještaja. Takav način stvaranja veza primjenite na stranice unutar vašeg weba, ali i na veze koje s drugih webova vode prema stranicama unutar vašeg weba.

IZBJEGAVAJTE VEZE U JAVASCRIPT JEZIKU. Većina tražilica ne može slijediti veze u programskom jeziku Javascript. Premda Javascript omogućuje izradu grafički efektnih veza, poput lijepih izbornika koji se odmataju, robot ne može kod Javascript veza shvatiti na koju adresu veza pokazuje. Ako ne možete izbjeći korištenje Javascripta za navigaciju, svakako na dnu stranice ponudite alternativnu tekstualnu navigaciju. Tako pomažete tražilici da slijedi sve raspoložive veze unutar weba i tako ga obuhvati cijelog. Ujedno, pomažete i korisnicima koji nemaju uključen Javascript ili ga iz izbjegavaju koristiti iz sigurnosnih razloga.

TITLE TAG - KORISTITE KLJUČNE RIJEČI. Tagovi u HTML kodu tražilicama opisuju vašu web stranicu. Jednom kad roboti pronađu vaše stranice i kopiraju ih u svoju bazu, tražilica će iz metatagova HTML koda izvući informacije koje će iskoristiti za bolje razumijevanje sadržaja i efikasnije rangiranje stranice. Za tražilice je osobito važan TITLE tag u kojem navodite kratki opis sadržaja stranice. Toplo vam preporučamo da u TITLE tagu koristite ključne riječi za koje ste u prethodnom koraku, koristeći navedene web usluge, utvrdili da ih korisnici najčešće navode kao upit za pretragu. Izbjegavajte neodređene i preduge opise u TITLE tagu. Optimalno bi bilo da stranicu opišete koristeći 8 – 10 ključnih riječi. Na primjer, ako imate site za prodaju kućnog namještaja, vrtnih garnitura i ukrasa za okućnicu, tada bi TITLE tag početne stranice mogao sadržavati sljedeće: “Tvrtka d.o.o. Kućni namještaj, vrtne garniture i ukrasi za okućnicu”.

SADRŽAJ JE VAŽAN, AŽURAN SADRŽAJ JOŠ JE VAŽNIJI. Redovito ažurirajte vaš site i nadopunjujte ga novim stranicama jer tražilice daju prednost stranicama koje se redovito ažuriraju i nadograđuju. Ako imate site za prodaju kućnog namještaja, vrtnih garnitura i ukrasa za okućnicu, tada povremeno (ali redovito) dodajte nove stranice poput komentara korisnika, recenzija stručnih medija, objava za medije, praktičih savjeta itd. U TITLE tagovima, naslovima tekstova i opisima proizvoda učestalo koristite iste ključne riječi.

IZRADITE MAPU WEBA. Tražilici možete pomoći da pronađe sve stranice od kojih se sastoji vaš site tako da kreirate mapu weba, odnosno stranicu koja sadrži tekstualnu kolekciju svih veza koje vode do svih stranica unutar vašeg sitea, pazeći da na jednu takvu stranicu ne smjestite više od 100 veza. Najbolje rezultate postići ćete ako na početnoj stranici postavite vezu prema stranici s mapom weba.

PRIJAVITE SVOJ WEB. Svoj site najbrže ćete ubaciti u tražilice ako na siteovima koji su već uvršteni u tražilice postoje kreirane veze prema vašem siteu. Manje efikasan način je da na Googleu, Yahoo!-u i MSN-u pronađete sekciju gdje putem online formulara svoj site možete besplatno prijaviti u tražilicu. Postoje i specijalizirane stranice na kojima možete platiti da umjesto vas obave prijavljivanje sitea u sve svjetske tražilice, no bolje to sami obavite a novac potrošite na izradu i distribuciju objave za medije. U tekstu objave za medije ubacite adresu vašeg sitea jer tako svaki site koji u cjelosti publicira objavu za medije automatski postaje veza prema vašem siteu. Osim prijave na tražilice, prijavite se na specijalizirane poslovne imenike i poslovne imenike opće namjene, poput DMOZ.org i Yahoo! direktorija.

PRATITE NAPREDAK – I BUDITE STRPLJIVI. Jeste li ikad čuli da je strpljenje majka svih mudrosti? Ako na svom siteu koristite ključne riječi koje korisnici najčešće koriste za pretragu ili ste tek objavili svoj web, računajte da ćete u periodu od 2 – 6 mjeseci uočiti pomake u rangiranju sitea na tražilicama, nikako prije. Ako već duže vrijeme imate site koji pokriva usko specijalizirano područje od interesa užem krugu posjetitelja, možete očekivati poboljšanja u rangiranju stranica već unutar nekoliko tjedana. Pratite kako vam je stranica rangirana, koliko jedinstvenih posjeta imate i obratite pozornost na trendove rasta ili pada. Fluktuacije u ovim pokazateljima su uobičajene i iznenadne, no trajni pad treba predstavljati alarm za uzbunu pa svakako istražite uzroke.




11.05.2009. u 14:58 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2009  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Blog o Marketingu

Linkovi

Marketingsherpa.com
Mjerenje i evaluacija marketinskih aktivnosti

Social networking San Diego
More Social = More Search
More Search = More Customers
More Customers = More Business

Social Marketing 2.0
Social Marketing

Viral Marketing Tips
Viral Marketing


Malcom Gladwell
Babs Ryan
Preporučeni autori

LinkedIN
Tweeter
Blog.hr

Facebook

Životinjsko carstvo
Facebook Životinjsko carstvo
Krašotica & Krašuljak
Facebook Krašotica i Krašuljak
Životinjsko carstvo
Facebook Čokodar