There's no shame to being a FOOL

15.07.2006., subota

e napokon da se i ja javim

e bok ljudi kako ste???????ja sam sav neki sjeban mislim nikakav,nista mi se neda boli me noga i tako.Tea mi dolazi oko 10.8. uh jebote cvjetam.Tako mi je jadno bez njemad.veceras sam trebao ic van s Grgom i Kokom ali njima se na kraju nije dalo pa se ubijam od dosade.ahhhhhhhhhhhhhhaaaazijevzijevzijevzijevzijevsad sam upravo zijevao.Joj kako mi se neda iuc na more.E da da nezaboravim jucer sam si kupio skateboard na ploci mi je mrtvacka glava,bas mi je jeben vec znam cak malo vozit ali nije to uopce tako lagano kao sto sam ja mislio.Dosla je Andrea i njen brat iz svicarske to su mi frendovi.Pa sam onda isao s njima malo setat i tako ajd ostavljajte mi komentare kad ih nemam bas punononono



Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.