utorak, 23.08.2011.

Oda životinjama

mali pas

Ovaj pas je bio za moju majku, ali ga ona nije htjela pa ga ima jedan drugi čovjek koji ga jako voli.
Pas je muški maltezer, meni su ti mali psi inače bezveze, ali je ovaj mali spavao sa mnom tjedan dana, s obzirom da ga moja majka nije htjela u svom stanu, a tako mali psi su jako nesposobni i prisile vas da se brinete o njima, a kad se počneš stvarno brinuti o malom psu koji je totalno ovisan o tebi, onda se počneš osjećati kao roditelj i bude ti malo teško bez njega prvih tjedan dana nakon što ode, ako je bio kod tebe samo tjedan dana.

Meni se sviđa jer je se igrao i s onima koji su ga gnjavili, nikoga se ne plaši, mora spavat na krevetu jer inače plače, al ako mu se piški onda te upozori tako da zacvili, ak imaš pošten san kao ja pa te to ne može probuditi, onda ti počne grickat kosu, ako si kao ja, onda ti je to ugodno, onda te on malo grebe pa ako skužiš, onda ga spustiš pored kreveta da se popiški. Cvili i kad je gladan ili žedan, inače nikad, a ako mu namočiš hranu u vodu, onda ne treba imati malu šalicu za vodu, dovoljna je jedna mala za hranu (jede manje nego što bi se hrane upilo u plišanu igračku).

Eto! One gluposti da se pas mora držat unutra lalala su gluposti, treba ga se pazit, al mislim da je glupo sad ga još i razmazit, dovoljno je što je tak mali.

Zadnjih par mjeseci su moji ljubimci puževi. Žive u kutiji od sladoleda.
Jako im je dobro, da su vani već bi crkli od vrućine. Ovdje im je uvijek vlažno, nema soli (sol je opasna za puža), ima hrane, opet su počeli spavat na kupusu (bili su neko vrijeme na dijeti, udebljali su se pa su jeli samo krastavce i poneku trešnju ili blitvu - ak se netko pita kako izgleda kad se puž udeblja - masnoća mu se nakupi oko ulaza u kućicu.


Prve tri slike su između vremenu ovog i prijašnjeg posta, tad sam već dugo imala duge nokte.

zatvorena kućica
ovorena kućica


Sljedeći je puž meni najdraži jer je hrabar:
puž muž


A sada slijedi s lijeva puž koji se zdebljo i s desna kako izgleda puž koji se zapakirao zbog vrućine:
debeli i ljetni

Mi jedemo puževe. Ne ove jer su ovi ljubimci, ali sve ostale jestive da.

Samo da znate da je Greenpeace zabranio u potpunosti jedenje kitova i sada se bacaju na tunu, generacije koje će doći nakon nas vrlo lako moguće nikada neće saznati koliko je divno jesti tunu i kakva je to divna životinja. Mislit će da je ugrožena i takve propagandne prljave budalaštine.

Jedite tune<3 ne jedite prljavo ubijene svinje i goveda.
ako vam je stalo do nekih čudnovatih prava životinja

- 18:34 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

design byRuby Nelle