subota, 20.09.2008.

Zašto ne volimo nedjelje?

Vidjela sam te na estuariju

Jer je nedjelja dan prije ponedjeljka nekad je ne volim. Dok ponedjeljak traje, bliži mu se kraj, a dok nedjelja traje, bliži se ponedjeljak.

Subota je predaleko pa je dobra. Garfield ne voli ponedjeljke! Mi zato volimo Garfielda. I sve ostale mrzovoljne likove koji nam nisu blizu.

---
Pogledajte ovu sliku: jel se žena vrti u lijevu ili desnu stranu (možete vidjeti oba smjera) ?

--
Prijateljica je preko ljeta bila u Krakówu i naravno išla u Auschwitz - veli da je vidjela fotografije mnogih Anna (kako se ona zove) i da nije mogla ne plakati iako joj se to činilo sebičnim. A onda je poludjela jer je upravo bio došao jedan njemački razred ondje i petnaestogodišnjakinje su trčale po travi, vriskale i smijale se. Jučer mi je to pričala. Pa su i meni zasuzile oči jer još sam se sjetila Isprike: Yiddish je jedan od službenih jezika u Njemačkoj.

--
Jedino što sam ikad voljela u zemljopisu je bilo traženje estuarija na karti. Neku noć sam sanjala estuarij. Bilo je jako lijepo

- 17:05 - Komentari (90) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

design byRuby Nelle