nedjelja, 22.06.2008.

Ekstaza

Rubik

Ah!

U pohodima na antikvarijate jer se dugo zadržavam na pitanje tražim li nešto određeno uvijek imam spreman odgovor: "Imate možda Loosov Ornament i zločin?" i uvijek je odgovor nemamo ili pokažu neko bezvezno novo izdanje koje nikako nije ono što treba biti. Pravo izdanje je prvo koje se navodi među najvažnijom literaturom i najstarije je - iz 1952. . Trebao bi biti original.

I tako me pita neka ženska, odgovorim joj i ona.. Ona odnekud iščupa to izdanje! Ni ne gledam jer mislim da je fake i kaže mi: "Gle, ima čak i socijalistički žig!"
..
"Što?"

AH! Mentalni orgazam!! Da. To je ta knjiga.

Osjećaj.. kao da se vrijeme vratilo za deset godina i upoznajem Mel C iz Spice Girls.

Nakon što sam platila nikakvih trideset kuna jer ljudi valjda ni ne znaju koliko je to genijalno
počela sam vrištati od sreće, nisam si mogla pomoći pa me je žena smirivala.

Moji sajla - živci su popustili. Bilo je previše divno.

I naravno, uz Orkanske visove i 1984., iznad iznad se uzdiže

Peter Zumthor: Misliti arhitekturu
Adolf Loos: Ornamenat i zločin

naravno, Ornamenat i zločin.
ornamenat, ornamenat. ornament je moderna riječ

--
Hvala što ste pogledali osvrt na oduševljenje.
Ima nova igra koju sam s RainDancerom igrala: Mental Collect Four!
To je ona gdje imate sedam stupaca, crvene i zelene žetone i treba ih biti četiri uzastopno za pobjedu. Nekad se zove i Four in a line i ima crvene i žute žetone.

Sad kako se igra:
govorite brojeve stupaca i u glavi vam je slika igre! Skroz je dobro :)
kaže RD da treba i treća osoba ako si na faksu jer si ljudi ne mogu uvijek dobro rekonstruirati poteze radi dekoncentracije; mislio je da će biti dosadno no nije jer je zapisivaču zabavno vidjeti kako netko lako može pobijediti i ne shvaća.

--
Ono što je najmanje važno je često najzabavnije. Kako to može biti?

Primjeri:
° volim najavne i odjavne špice
- bez prave špice film nije ni dobar ni potpun

° volim gledati otiske prstiju
- najradije bih sve ljude primila za ruke i proučila im otiske, da vidim jesu li lijepi (nije nikakvo proricanje, nema značenje. neki vole gledati oči, meni se sviđaju otisci)

° živim na lijevoj strani
- ne govoreći o politici, ljudima hodam, spavam, sjedim s lijeve strane jer kad je meni netko na lijevo, a na desno nitko, osjećam se napadnuto.


Pretprošli sam si tjedan za nagradu što se krećem tješiti, puštala B.B. iako nikad prije nisam njih slušala ni voljela,
prošli sam slušala Fever,
ovaj tjedan ništa.

Neka se majčina frendica naljutila na nju jer joj se nije sjetila godišnjice braka. Majka sva u čudu kaže da ona to čestitanje smatra nepristojnim, da je to zadiranje u privatnost.

--
Jedan dečko priča i kaže mi:
"Ja sam ono što ne možeš izraziti riječima. Možda nisam."
"Ja uvijek pričam. Ono što ne bih trebao."
Tako zbunjen način izražavanja me nasmijao, a i morala sam mu reći da izraz 'neizražavanje' zaista(ipak) jest izraz :D

--
S vremena na vrijeme se sjetim Chicaga. Mjuzikla, ne grada, ne filma, predstave.

"Upoznala sam Ezekiela Younga iz Salt Lake Citya prije dvije godine i rekao mi je da je samac pa smo odmah krenuli..počeli smo živjet zajedno. Išao bi na posao, došao bi doma, ja bih mu napravila piće, večerali bi. I onda sam saznala. "Samac", rekao je. Samac, mo''š si mislit. Ne samo da je oženjen..ne, ne, ima šest žena! Jedan od onih mormona, znate već. I te večeri, kada je došao doma, napravila sam mu piće kao i obično. Ovaj put mu nije bilo dobro. Znate, neki muškarci jednostavno ne podnose arsen."

U toj predstavi je i dio gdje ženska uhvati frajera u krevetu sa ženom i tipom, ona uzme strojnicu*, a on kaže: "Draga! Vjeruješ li svojim očima ili meni?!?" "Očima." ratatatatatatatatattaaaaa!!!!

Uglavnom, jednom sam bila napisala da mi je rođendan** sutra. Pa su svi čestitali kao da mi je na dan objave, osim što me jedna djevojka pitala: "Jel ti rođendan danas kad ti svi čestitaju ili sutra?" Na što sam joj rekla: "Vjeruješ li svima ili meni?" O jedva sam dočekala da tako nešto mogu reći i da budem u pravu bez prigovora!

Ne treba se uvijek očima vjerovati. Gledajte moju desktop pozadinu: gle.

* Kao lovačka puška, kao. Lovačke puške ne pucaju tako.
** Možda bi se moglo pomislit da mi je rođendan sada ili ovih dana. Nije.

- 20:50 - Komentari (112) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

design byRuby Nelle