četvrtak, 06.03.2008.

Kako smo spoznali pojam apstrakcije?

Vers une architecture, Le Corbusier

° Razbijeno staklo me izgledom podsjeća na paučinu.
Staklo je jednako teško kao beton. (25 kN/metar kubni)

Na Medvednici ima kristala i poludragog kamenja puno. Dodirljivih.

° Jedino vrijeme kada se nismo danas glupirali pod konstrukcijama je H. spomenuo genijalni litracon. Nadam se da smije svijet znati. Arhitekata nema koji će uzet ovu ideju :D [baš me zanima tko će pogledat video od šest sekundi]
Ova apstrakcija je za njega.

° Prije mjesec dana sam čekala nešto satima pa sam bila u knjižari i kupila si izvrsnu knjigu Razgovori 1990.-1994. Ivo Šebalj - Nenad Fabijanić.

° Usput sam vidjela i djela umjetnika: Hideaki Kawashima. Mika Kato. Njih sam zapamtila jer sam htjela zapamtiti.


Netko misli da je najteže vjerovati u sebe.

- 21:31 - Komentari (111) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

design byRuby Nelle